تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۹
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۰۹۸۱۹
سرویس خبر : اجتماعی
بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان:

من به سپاهانی بودن و اصفهانی بودن خودم افتخار می‌کنم

‌می‌متالز - رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: من به سپاهانی بودن و اصفهانی بودن خودم افتخار می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در دیدار‌های بعدی بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش می‌متالز، رضا میرزایی بازیکن تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پیرامون تساوی مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان عملکرد خوبی در این دیدار داشت، ولی متاسفانه در استفاده از موقعیت‌ها بی‌دقت بودیم و با وجود فرصت‌های زیادی که روی دروازه حریف ایجاد کردیم نتوانستیم به جز یک مورد دروازه را باز کنیم، در کل بازی به نظرم خیلی خوب بود.

وی ادامه داد: این بازی حساسیت زیادی با توجه به موقعیت دو تیم در جدول داشت و از اهمیت زیادی برخوردار بود و اگر می‌توانستیم ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم اتفاقات خیلی خوبی در جدول رخ می‌داد و می‌توانستیم از پرسپولیس فاصله بگیریم، ولی به هر حال نتیجه تساوی حاصل شد.

رضا میرزایی با بیان اینکه پرسپولیس در نیمه دوم ۱۱ نفره مشغول دفاع کردن بود، افزود: آن‌ها به نتیجه تساوی راضی بودند و در کل فکر می‌کنم تساوی هم نتیجه بدی نبود با اینکه می‌توانستیم پیروز از زمین خارج شویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم در دیدار‌های بعدی بهترین نتایج را کسب کنیم و این ۲ امتیازی که در این بازی از دست دادیم را جبران کنیم.

هافبک فولاد مبارکه سپاهان پیرامون هواداران طلایی پوش گفت: هواداران سپاهان با وجود اینکه در شرایط کرونایی نمی‌توانند به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند، ولی از هر فرصتی برای اعلام حمایت شان از ما استفاده می‌کنند و همیشه مقابل هتل می‌آیند و ما را مورد لطف خودشان قرار می‌دهند. سپاهان به نظر من بهترین هواداران را دارد که همیشه ما ار شرمنده خودشان می‌کنند و من به سپاهانی بودن و اصفهانی بودن خودم افتخار می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: امیدوارم در پایان فصل حداقل یکی از دو جامی که شانس بردنش را داریم را بتوانیم به هواداران هدیه بدهیم و از خجالتشان در بیاییم چرا که چند فصل است منتظر این موضوع هستند و امیدوارم بیشتر از این شرمنده شان نشویم و همه فکر و ذکرمان این است تا در دیدار‌های باقی مانده بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم و بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

رضا میرزایی در مورد داوری بازی شب گذشته گفت: از ابتدای فصل در سپاهان رسم بر این بود که در مورد مسائل داوری صحبت نکنیم و تمرکزمان روی کار فنی باشد و در خصوص مسائل داوری کارشناسان نظر می‌دهند و مردم هم خودشان قضاوت می‌کنند که چه تصمیماتی گرفته شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده