تاریخ: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۶
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۰۹۱۰۶
سرویس خبر : اجتماعی
مدیرعامل فولاد مبارکه تصریح کرد:

باشگاه سپاهان باید الگویی برای حرفه‌ای شدن سایر باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی باشد

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با اعضای هیات مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بر الگو شدن سپاهان به عنوان یک باشگاه حرفه‌ای برای سایر باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی کشور تاکید کرد.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با اعضای هیات مدیرۀ باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان که با حضور تعدادی از معاونین و مدیران صورت گرفت با تاکید براینکه باشگاه باید الگویی برای حرفه‌ای شدن سایر باشگا‌ها و رشته‌های ورزشی کشور باشد، افزود: باید با برنامه ریزی‌های مختلف و برگزاری همایش‌های علمی به سمت باشگاه داری حرفه‌ای برویم و باشگاه این رسالت را در کنار کار‌های دیگر برعهده دارد که در جامعۀ ورزشی این موضوع را نهادینه کرده و باید الگویی برای حرفه‌ای شدن برای دیگرباشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی باشد.

مهندس حمیدرضا عظیمیان افزود: توجه و حمایت از رشته‌هایی که مخاطب بیشتری دارد باید در اولویت برنامه‌های این باشگاه قرار بگیرد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در راستای مسئولیت اجتماعی خود از باشگاه سپاهان حمایت خواهد کرد، تصریح کرد: توجه به استعداد‌های درخشان و ورزش بانوان و برنامه ریزی برای ورزش جوانان و استفاده از ظرفیت آنان با رویکرد امیدبخشی به جامعه مورد تاکید است.

مدیرعامل فولاد مبارکه ورزشگاه نقش جهان را آورده مهم و بزرگ برای اصفهان و ایران عنوان و تاکید کرد: با توجه به اهمیت ورزشگاه باید نواقص آن جهت میزبانی شایسته مسابقات آسیایی و جهانی بزودی بر طرف گردد.

عظیمیان با اشاره به فعالیت ۹۰ تیم ورزشی این باشگاه در گروه‌های سنی مختلف و در صدر جدول بودن تیم فوتبال سپاهان در بازی‌های لیگ برتر کشور، گفت: باشگاه سپاهان بر اساس رسالت و انتظاری که از آن داریم باید حمایت از رشته‌های پایه و استعداد‌های درخشان را مد نظر نظر قرار دهد.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های ورزشی رشته‌های مختلف این باشگاه بویژه رشته فوتبال و تلاش هئیت مدیره و حمایت هواداران گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نشاط و شادابی را به جامعه تزریق کند ورزش است و باشگاه فولاد مبارکۀ سپاهان با عملکرد خود به این مهم دست یافته است.

منبع: شرکت فولاد مبارکه اصفهان

عناوین برگزیده