تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۴۳
بازدید: ۳۵۹
کد خبر: ۲۱۱۳۸۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

دبیر جدید سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی معرفی شد

‌می‌متالز - با تصویب کلیه اعضاء هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی کشور، آنوش رحام به سمت دبیر این سندیکا انتخاب شد.

به گزارش می‌متالز، سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران یک تشکل ملی با قدمت۵۰ ساله از اولین تشکل‌های سراسری در صنایع تکمیلی فولادی بوده و با ظرفیت اسمی تولید ۱۸ میلیون تن انواع محصولات لوله و پروفیل از اثر گذارترین تشکل‌های کشور است.

رحام پیش از این بعنوان مشاور وزیر و دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و سامانه ها، مشاور وزیر رفاه، مشاور پارلمانی سازمان اموال تملیکی، مشاور معاون وزیر اقتصاد و تحلیلگر ارشد گمرک ایران در پروژه ملی پنجره واحد گمرکی، مشاور اتاق‌های بازرگانی و انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته بوده است.

همچنین مدیر بازرگانی و توسعه بازار و مدیر زنجیره تامین منطقه MENA ب از شرکت‌های تجهیزساز، مهندسی و معدنی خارجی و شرکت‌های حوزه فولاد و انرژی از جمله سوابق اجرایی دبیر جدید سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران است.

سیاستگذاری و افزایش سهم تولید و صادرات بمنظور جبران شرایط رکود تحریمی، ارتقاء دانش و فناوری‌های نوین تولید در تعامل با طرف‌های صاحب تکنولوژی در زمینه‌های تخصصی، توسعه بازار‌های صادراتی لوله و پروفیل فولادی، تأمین مالی پایدار و کاهش هزینه‌های مترتب با تولید، تعامل سازنده با تامین کنندگان داخلی و خارجی و صنایع مادر فولادی، همچنین تأمین نیاز‌های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و ارتباط دو سویه موثر با مدیران ارشد وزارتخانه‌های ذیربط در تصمیم سازی‌های دومین صنعت فولادی بزرگ کشور؛ از مهمترین برنامه‌های آتی هیئت مدیره جدید و دبیر منتخب سندیکا است.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده