تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۷
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۱۱۸۲۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اگر حمایت‌های قضایی نبود امروز شاهد بیکاری کارگران کارخانه کاسپین فولاد خرمدشت بودیم

‌می‌متالز - مدیر عامل کارخانه کاسپین فولاد خرمدشت قزوین با بیان اینکه موانع تولید این شرکت با اقدامات قضایی مرتفع شده است گفت: اگر حمایت‌های قضایی نبود امروز شاهد بیکاری کارگران بودیم.

به گزارش می‌متالز، محمد آریا گفت: سال گذشته شرکت کاسپین فولاد خرمدشت با مشکلات گوناگونی از جمله تسهیلات بانکی و مشکلاتی در حوزه آب و برق مواجه بود. این مشکلات که مهم‌ترین آن تسهیلات بانکی بود باعث شد تا تولید با مانع‌های زیادی رو به رو باشد.

مدیرعامل شرکت کاسپین فولاد خرمدشت با اشاره به اینکه پس از اطلاع یافتن این مشکلات به مرجع قضایی، دادستانی تاکستان اقدامات مهم، قاطع و با سرعتی جهت رفع مشکلات صادر کرد، افزود: با حضور مرجع قضایی در شرکت بلافاصله اقدامات لازم برای رفع موانع تولید آغاز و به سرعت تمام مشکلات مان برطرف شد.

وی با بیان اینکه اگر مجموعه اقدامات قضایی نیود امروز شاهد بیکاری برخی از کارگران بودیم، تاکید کرد: خوشبختانه با مجموعه اقداماتی که از سوی دادستانی تاکستان صورت گرفت امروز نه تنها از بیکاری کارگران جلوگیری به عمل آمد بلکه توانستیم ۴۰ نیروی جدید را هم جذب کنیم.

آریا با قدردانی از حمایت‌های قضایی صورت گرفته برای حمایت از تولید این شرکت، تاکید کرد: متاسفانه پاره‌ای از مسوولین قول‌هایی در زمینه رفع موانع تولید به این شرکت دادند، اما عملیاتی نشد، ولی با ورود مسوولان قوه قضاییه مشکلات با سرعت مرتفع گردید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده