تاریخ: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۲۱۱۸۳۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان:

کارگران معدن منوجان از فردا به سرکار باز می‌گردند

‌می‌متالز - سرهنگ عبدالعلی روانبخش از رفع مشکل کارگران شرکت معادن فاریاب (بخش آسمینون منوجان) خبر داد.

به گزارش می‌متالز، سرهنگ عبدالعلی روانبخش، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان، گفت: ظهر پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با دستور زینی وند استاندار کرمان جلسه مشترک شورای تامین شهرستان‌های رودان و منوجان در فرمانداری منوجان تشکیل شد.

او با اشاره به مشکلات کارگران افزود: بعدازظهر امروز اعضای شورای تامین و علی محمدی مدیر ارشد شرکت معادن فاریاب آسمینون در جمع کارگران حاضر و با آن‌ها گفتگو کردند.

سرهنگ‌روانبخش با بیان اینکه صبح امروز نیز شخصا با تعدادی از خانواده‌ها و کارگران در "نودژ" صحبت کردم افزود: در نهایت پس از صحبت‌های مدیرعامل شرکت معادن آسمینون، تجمع کارگران در محور منوجان به بندرعباس به خیر و خوشی تمام شد و کارگران به خانه‌های خود برگشتند و از فردا سر کار حاضر می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: خواسته‌های قانونی کارگران همانگونه که زینی وند استاندار کرمان هم اعلام کردند پیگیری می‌شود.

سرهنگ روانبخش با اعلام بازبودن مسیر منوجان به بندرعباس گفت: در سه روز گذشته نیز تردد از راه فرعی ادامه داشت و از عصر امروز تردد انواع خودرو از این محور و تونل جنب پاسگاه شهید شعبانی منوجان در حال انجام است.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

عناوین برگزیده