تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۹
بازدید: ۲۳۷
کد خبر: ۲۱۲۳۲۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

فروش فخوز ۱۴۱ درصد رشد کرد

‌می‌متالز - گزارشی از میزان فروش شرکت فولاد خوزستان با نماد فخوز برای دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد که بر اساس آن میزان فروش شرکت با رشد ۱۴۱درصدی همراه شده است.

به گزارش می‌متالز، میزان فروش شرکت فولاد خوزستان در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برابر با ۳۹،۳۷۰،۷۳۶ میلیون ریال بوده است که از این میزان سهم فروش در بازار داخلی به میزان ۱۴،۹۰۴،۵۰۵میلیون ریال بوده و میزان درآمد حاصل از صادرات نیز ۲۴،۴۶۶،۲۳۱ میلیون ریال شده است.

با نگاهی بر عملکرد ۲ ماهه شرکت فولادخوزستان می‌توان گفت: از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت ۱۴۰۰ میزان فروش انجام شده این شرکت برابر با ۷۳،۳۱۲،۱۱۳ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در این مدت که عدد ۳۰،۴۱۴،۳۸۱ میلیون ریال با رشد ۱۴۱ درصدی در فروش همراه شده است.

گفتنی است میزان سهم فروش داخلی شرکت فولاد خوزستان در ۲ ماه فروردین و اردیبهشت ۲۹،۹۶۵،۳۱۱ میلیون ریال و سهم صادراتی نیز ۴۳،۳۴۶،۸۰۲ میلیون ریال بوده است. همچنین بیشترین محصول به فروش رفته در بازار داخلی بیلت و بلوم بوده و در بازار صادراتی نیز اسلب بخش عمده درآمد فروش را به خود اختصاص داده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده