تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۰۷
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۱۳۰۹۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
امام جمعه زرین‌شهر در آیین افتتاح پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا مطرح کرد؛

سرنوشت مردم شهرستان لنجان به صنایع بزرگ در این منطقه گره خورده است/ فولاد مبارکه با ایفای مسوولیت اجتماعی خود به خوبی در این زمینه اقدام کرده است

‌می‌متالز - امام جمعه زرین‌شهر در آیین افتتاح پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا گفت: سرنوشت مردم شهرستان لنجان به صنایع بزرگ در این منطقه گره خورده است و شرکت فولاد مبارکه با ایفای مسوولیت اجتماعی خود به خصوص با تامین رایگان اکسیژن و تجهیز بیمارستان‌ها در دوره کرونا، به خوبی در این زمینه اقدام کرده است.

به گزارش می‌متالز، آیین افتتاح و بهره برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ساعاتی پیش به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور حمیدرضا عظمیان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، احمد سعید بخش، معاون توسعه شرکت فولاد مبارکه، مصطفی عطایی پور، مدیر مجتمع فولاد سبا، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان، امام جمعه شهرستان زرین شهر، خدامراد صالحی، فرماندار شهرستان لنجان، ابوالقاسم صباغی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان لنجان و تعدادی از اعضای شورای شهر شهرستان لنجان در سالن تشریفات مجتمع فولاد سبا برگزار شد.

صنایع با تکیه بر امیدآفرینی در تحقق گام دوم انقلاب اقدام کنند

حجت الاسلام والمسلمین قاسم باقریان، امام جمعه زرین شهر، در مراسم پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا اظهار کرد: امروز صنایع بزرگ نقش حیاتی در روند توسعه کشور‌ها بازی می‌کنند و بنا به تایید رهبر انقلاب اقدامات چهار دهه گذشته در جمهوری اسلامی ایران مثبت ارزیابی شده است و نیاز است در گام دوم انقلاب با همت مضاعف اقدام کنیم و صنایع با تکیه بر توان داخلی و امیدآفرینی در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بردارد.

امام جمعه شهرستان زرین شهر گفت: در چهار دهه گذشته به دستاورد‌های مهمی دست یافتیم، اما اگر در مراحلی به وعده‌های غربی و شرقی اعتماد نمی‌کردیم و بر فرهنگ استقامت تاکید می‌کردیم قله‌های بهتری فتح می‌شد. خدا را شاکریم که صنایع مادر مانند ذوب آهن و شرکت فولاد مبارکه در این منطقه قرار دارد و به دستاورد‌های مهمی در این زمینه دست یافتیم این درحالی است که پیش از انقلاب چنین توانایی را نداشتیم و وابسته به کشور‌های خارجی بودیم.

سرآمدی شرکت فولاد مبارکه در صنعت کشور

حجت الاسلام والمسلمین باقریان گفت: شرکت فولاد مبارکه در مدیریت، نیروی انسانی و صنعت به دستاورد‌های بزرگ دست یافته است و ما هم به آن افتخار می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر از ایفای مسوولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: سرنوشت همه مردم لنجان به صنایع بزرگ در این منطقه گره خورده است و شرکت فولاد مبارکه با ایفای مسوولیت اجتماعی خود به خوبی در این زمینه اقدام کرده است. به خصوص با شیوع کرونا با تامین رایگان اکسیژن و تجهیز بیمارستان‌ها نقش پررنگی در این زمینه داشته است که همین اقدامات باعث کاهش تلفات در این منطقه شد.

برگزاری جلسات هم اندیشی ماهیانه با صنایع شهرستان لنجان

امام جمعه شهرستان زرین شهر تصریح کرد: پیشنهاد می‌دهم به صورت ماهیانه جلسات هم اندیشی با مدیران عامل صنایع شهرستان لنجان برگزار شود تا با تعاملات حاصل شده بتوان به نیاز‌های این منطقه پاسخ داد چراکه تمام تصمیمات در سطح کلان و استانی نیست و می‌توان با برنامه ریزی در توسعه عدالت محور این منطقه اقدام کرد.

وی تاکید کرد: صنایع افتخارات کشور هستند و فناوری و تجربه را به ارمغان می‌آورند و بهره برداری از پل روگذر خط راه آهن فولاد سبا به سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه را به فال نیک می‌گیرم و امیدواریم در آینده بتوان اقدامات موثرتری انجام داد.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده