تاریخ: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۷
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۲۱۳۹۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برگزاری مباحث تکنیک‌های بازاریابی و توسعه کسب و کار در بانک ملی

‌می‌متالز - نخستین دوره مباحث تکنیک‌های بازاریابی وتوسعه کسب وکار با موضوع “شناخت مشتریان وچگونگی یک ارتباط موثر”با حضور حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب، مدیران امور و تنی چند از روسای ادارات کل برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، در جریان برگزاری این نشست تخصصی مونسان با بیان این که این نشست‌ها در جهت ارتقای تجربه و آگاهی کارکنان برگزار می‌شود، اظهار داشت: برآیند و نتایج این نشست‌ها و مباحث به صورت منسجم ما را در معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات و خدمات بانک به نحو مطلوب کمک خواهد کرد و زمینه شتاب بانک برای دستیابی به اهداف عالی و برنامه‌های راهبردی اش را فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به این که بدون شک برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مشتریان و مصرف کنندگان، درون سازمان را باید به نحو صحیح مدیریت کرد، افزود: با ایجاد انگیزه و حس مسوولیت پذیری و تعهد در همکاران میتوانیم در عرصه بازار محوری و توسعه بازار موفق باشیم.

عضو هیات عامل و معاون شعب بانک ملی ایران گام اول موفقیت در عرصه‌های امور بانکی را اعتقاد به وظیفه و اندیشه متعالی و عشق و ایمان به کار و فعالیت دانست. مونسان در این نشست تخصصی ضمن قدردانی از مشتریان بانک گفت: تلاش خانواده بانک باید در راستای تحقق اهداف عالیه باشد و این مهم، جز با همدلی مجموعه کارکنان صف و ستاد، آموزش مفید و موثر، تجهیز کارکنان به دانش روز بانکداری و تعامل سازنده با مشتریان تاثیرگذار محقق نخواهد شد.

گفتنی است این نشست تخصصی با تدریس دکتر کیا مدرس دوره‌های حرفه‌ای برندینگ و بازاریابی برگزار شد.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده