تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۴۶۷
کد خبر: ۲۱۴۸۴۶

تکریم ۲۱۰ همسایه دو ایستگاه افتتاح شده اخیر مترو

‌می‌متالز - در راستای پویش «همسایه، سپاس» ۲۱۰ همسایه ایستگاه‌های متروی شهرک آزمایش و مدافعان سلامت که ۲۷ خرداد به بهره برداری رسید، تکریم شدند.

به گزارش می‌متالز، در ادامه پویش «همسایه، سپاس» و با هدف عذرخواهی و و دلجویی از همسایگان ایستگاه‌های در حال ساخت مترو که سالیان سال مزاحمت‌ها و مشکلات روند ساخت ایستگاه‌ها را با صبوری تحمل کرده اند، حدود ۲۱۰ همسایه دو ایستگاه شهرک آزمایش در خط ۶ و مدافعان سلامت در خط ۷ که روز پنجشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ به طور همزمان افتتاح شدند، با اهداء لوح تقدیر، یک شاخه گل و یک هدیه ناقابل، مورد تکریم قرار گرفتند.

عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های شهرک آزمایش و مدافعان سلامت، هر دو از سال ۱۳۹۴ آغاز شده بود و اگر چه مالکان املاک پیرامونی این دو ایستگاه حدود ۶ سال با مشکلات ناشی از عملیات عمرانی این ایستگاه‌ها دست و پنجه نرم کرده اند، اما در مواجهه حضوری با اکثر ایشان بعد از بهره برداری از هر دو ایستگاه، شهروندان قدرشناس و متین املاک مجاور ایستگاه ها، باز هم از به ثمر نشستن پروژه‌های مترویی سپاسگزار بودند.

گفتنی است پیروز حناچی شهردار تهران پس از رؤیت گزارش مکتوب پویش «همسایه، سپاس» که از بهمن ماه سال گذشته شروع شده و طی آن به دنبال افتتاح هر ایستگاه مترو از همسایگان املاک پیرامونی ایستگاه‌ها عذرخواهی و قدردانی می‌شود، بر استمرار این حرکت تأکید کرد.

نکته مهم دیگری که شهردار تهران بر اهمیت پیگیری آن همواره توصیه داشته است، تلاش برای جمع آوری هر چه سریعتر کارگاه‌های عمرانی ایستگاه‌هایی است که مورد بهره برداری قرار گرفته اند و امکان جمع آوری کارگاه‌ها به منظور بازگشت عرصه عمومی به شهر فراهم است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده