تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۳
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۲۱۵۰۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
فرماندار ازنا:

کارخانه فولاد ازنا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

‌می‌متالز - فرماندار ازنا گفت: کارخانه فولاد ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش می‌متالز، حشمت بهمنی اظهار کرد: کارخانه فولاد ازنا با تولید سالیانه یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار تن یکی از قطب‌های تولید فولاد در کشور هست که به‌طور مستقیم برای ۱۵۰۰ نفر و غیرمستقیم برای ۳۰۰۰ نفر اشتغال‌زایی دارد.

وی تصریح کرد: این واحد صنعتی به حالت تعطیل بود با ورود استاندار ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و خطوط تولید، مونتاژ و فرآوری نصب شده است.

فرماندار ازنا با اشاره به مشکلات کارخانه فولاد، افزود: در حال حاضر مشکلاتی مالک و سرمایه‌گذار دارند که در دست بررسی است و رایزنی با شرکت‌های که تجربه دارند انجام شده، ولی هنوز سرمایه‌گذاری پیدا نشده که پای‌کار بیایید و این واحد را راه‌اندازی کند.

بهمنی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان دستورات لازم در راستای رفع موانع و مشکلات این واحد تولیدی صادر شده و در ستاد رفع موانع این موضوع پیشنهاد شده که هفته آینده با حضور استاندار پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: بخشی از مشکلات این واحد در خارج از استان و بخشی در داخل استان باید حل شود که به‌زودی با دستوری که از طرف قوه قضاییه صادر شده شاهد تعیین تکلیف این واحد تولیدی بزرگ در استان خواهیم بود.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده