تاریخ: ۰۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۴
بازدید: ۲۶۵
کد خبر: ۲۱۵۲۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۸ هزار و ۲۳۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۶ هزار و ۸۹۵ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۵۷ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷ هزار و ۲۷۹ میلیارد تومان در بیش از ۶۳۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های پالایش نفت تبریز، سایپا و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بین المللی محصولات پارس، ایران دارو و لبنیات پاک بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۲ هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در ۲۶۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۹ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرابورس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توزیع دارو پخش، شیر پاستوریزه پگاه گلستان و صنعت روی زنگان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده