تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۰۳
بازدید: ۳۲۲
کد خبر: ۲۱۵۴۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام مدیرعامل بانک رفاه در پی حادثه واژگون شدن اتوبوس خبرنگاران

‌می‌متالز - در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در ارومیه، اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی درگذشت دو تن از خبرنگاران خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام به این شرح است:

خبرحادثه ناگوار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و آسمانی شدن دو تن از خبرنگاران صدیق، متعهد و پرتلاش کشور خانم‌ها یاسینی و کریمی (خبرنگاران خبرگزاری ایرنا و ایسنا) و مصدومیت تعدادی دیگر از روزنامه نگاران در این حادثه تلخ موجب تأسف و تاثر بسیار شد.

خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه با وجود سختی‌ها و دشواری‌های حرفه خبرنگاری، اما با عشق خدمت به مردم و کشور، همواره با روشنگری‌ها و اطلاع رسانی نقش مهم و انکار ناپذیری در رشد، توسعه و اعتلای کشور دارند. اکنون تمامی دوستداران آگاهی، دانش و فرهنگ در فقدان دو تن از خبرنگاران متعهد و سخت کوشی که با قلم خود تا آخرین لحظات زندگی پر بارشان در راه فراهم کردن شرایط زندگی بهتر برای هموطنان گام بر داشتند، به سوگ نشسته اند.

این مصیبت و حادثه غمبار را خدمت تمامی اصحاب رسانه، فعالان حوزه ارتباطات، همکاران و خانواده آن مرحومان تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آنان غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

همچنین از خداوند بزرگ سلامتی و بهبودی کامل و بازگشت به کانون گرم خانواده و فعالیت‌های اجتماعی را برای مصدومان این حادثه خواستاریم.

اسماعیل لله گانی

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده