تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۵
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۱۵۵۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه؛

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

‌می‌متالز - شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۸ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سرمایه گذاری سبحان با سرمایه ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری سبحان با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۸۲۰ میلیارد و ۲۶۸ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۸۵۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۷۲ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریال به ۷۴۷ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال رسید. ارزش شرکت سرمایه گذاری سبحان نیز با کاهش ۴۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون ریال معادل ۸۱۲ میلیارد و ۴۱۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وسبحان" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۷۸ میلیارد و ۱۳۳ میلیون ریال به مبلغ ۲۸۶ میلیارد و ۲۲۲ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۸ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری سبحان طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۸ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال خریداری کرد.

منبع: پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده