تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۴
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۱۵۶۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

«باشگاه روابط عمومی ها» در تصمیم سازی‌های صنعت کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت

«باشگاه روابط عمومی ها» در تصمیم سازی‌های صنعت کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت
‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد؛ گفت: ایجاد باشگاه روابط عمومی با همکاری اتاق بازرگانی اصفهان میتواند منجر به هم افزایی میان فعالان این بخش، همچنین پیشبرد اهداف شرکت‌ها شود. وی همچنین از طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت یاد کرد و گفت با اجرای آن بازار بزرگی برای نخبگان، شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان به وجود خواهد آمد.

به گزارش می‌متالز، صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.

حمیدرضا عظیمیان در این آیین اظهار کرد: کسانی که درگیر کار عملیاتی روابط عمومی هستند با همه توصیفاتی که درخصوص روابط عمومی و اهمیت کار آن مطرح می‌شود به خوبی آشنایی دارند. اگر سنگ بنای راه اندازی باشگاه روابط عمومی استان را با اتاق بازرگانی اصفهان قطعی کنیم و اتاق بازرگانی اصفهان محور این دست از اقدامات باشد، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه ادامه داد: به این صورت که باشگاهی را برای روابط عمومی در نظر بگیریم تا با شکل گیری این تشکیلات و همکاری و تعامل بین مدیران روابط عمومی، شاهد هم افزایی در این بخش باشیم.

وی افزود: روابط عمومی‌ها در این باشگاه برای انتشار اخبار شرکت‌ها و آگاهی بخشی به جامعه گام بردارند و در مقابل نیز شرکت‌ها در جهت حمایت از بخش روابط عمومی قدم برخواهند داشت و به نفع طرفین خواهد بود.

«باشگاه روابط عمومی ها» در تصمیم سازی‌های صنعت کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت

در ۵ سال آینده قدرت روابط عمومی‌ها در مسائل کلان بیشتر می‌شود

عظیمیان افزود: اگر این باشگاه راه اندازی شده و فعالیتش به طور مداوم انجام شود، در ۵ سال آینده باشگاه روابط عمومی می‌تواند در عرصه ملی حضور پررنگ داشته در دولت بعدی از ظرفیت‌های این باشگاه استفاده گردد و نظرات و پیشنهادات آن‌ها در تسهیل قوانین مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته وی، شرکت فولادمبارکه برای ایجاد باشگاه روابط عمومی آمادگی خود را اعلام می‌کند و امید می‌رود که این باشگاه به صورت رسمی ثبت شود.

وی ادامه داد: در دنیا تمامی اتفاقات و تصمیم گیری‌های اصلی در باشگاه‌ها و دورهمی‌ها و شرایط آرام گرفته می‌شوند؛ بنابراین می‌توان از هم افزایی میان روابط عمومی و شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف استفاده کرد.

نقشه راه فولاد مبارکه بر پایه تکنولوژ شدن است

مدیرعامل شرکت فولادمبارکه در این آیین در پاسخ به این سوال که نقشه راه فولادمبارکه چیست، اظهار کرد: نقشه راه تولید فولادمبارکه بر مبنای تکنولوژ شدن قرار دارد و الگوی ما شرکت پوسکوی کره جنوبی است که بعد از دوره ۳۰ ساله از تولید فولاد، اکنون به یک تکنولوژ تبدیل شده است. زمانی که ما نیز تکنولوژ شویم یعنی علم آن صنعت را به طور کامل دریافت کرده ایم.

وی افزود: زمانی که این نقشه ترسیم شد، پروژه‌های متعددی مطرح و سازمان‌های مختلفی برای اجرای آن راه اندازی کردیم. بزرگترین پروژه تعریف شده برای تکنولوژ شدن فولادمبارکه طرح تحول دیجیتال و استفاده از انقلاب صنعتی چهارم برای هوشمند اداره کردن سازمان است.

عظیمیان ادامه داد: یک باشگاه نیز با عنوان باشگاه فانوس دریایی در جهان ایجاد شده که اکنون ۵۵ شرکت بزرگ همچون مایکروسافت، جنرال موتورز و ... به عضویت آن درآمده اند.

به گفته وی، با اجرای طرح تحول دیجیتال سازمانی همچون فولادمبارکه از ابتدا تا انتهای کار هوشمند خواهد شد. (از انتخاب کارمند تا اندازه‌گیری طول عمر آجر‌های کوره و انتخاب پیمانکار تا فروش محصول و...)

وی ادامه داد: ذوب آهن در نسل دوم تکنولوژی و فولادمبارکه نسل سوم تکنولوژی است و این درحالیست که در جهان شرکت‌های بسیاری هستند که وارد نسل چهارم تکنولوژی شده اند و شاید از بین ۱۰۰‌ها شرکت فولادی ۴ شرکت فولادساز باشند که عضو این باشگاه شده‌اند و ما به دنبال این هستیم که به عضویت باشگاه فانوس دریایی درآییم.

عظیمیان ادامه داد: این یک بازار بسیار بزرگی از کار‌های آی‌تی برای شرکت‌های استارتاپی و دانش بنیان ایجاد می‌کند و امسال نیز ۲۲ پروژه طرح تحول دیجیتال در بازار عرضه کردیم که تمام مشتریان ما نیز جوانان هستند و یک مرکز نوآوری نیز در دانشگاه تهران در حال آماده سازی است که گروه‌های استارتاپی را در خود جای دهد.

وی تصریح کرد: این طرح از مرداد ۹۹ آغاز شده و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا سال ۱۴۰۴ فولادمبارکه تمام هوشمند خواهیم داشت و اولین شرکتی در ایران خواهد بود که طرح تحول دیجیتال را اجرا کرده و بنچ مارکی برای همه صنایع خواهد شد.

«باشگاه روابط عمومی ها» در تصمیم سازی‌های صنعت کشور نقش تاثیرگذاری خواهد داشت

افزایش ۶ تا ۸ درصدی بهره وری

مدیرعامل فولادمبارکه افزود: مشاور آلمانی فولاد مبارکه معتقد است طرح تحول دیجیتال بین ۶ تا ۸ درصد بهره وری را افزایش می‌دهد.

عظیمیان ادامه داد: به زودی و در سال‌های آتی شاهد فعالیت ربات‌ها در مجموعه فولاد مبارکه خواهید بود. چراکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی یک الزام است تا بهره‌وری افزایش یابد.

به گفته وی، با اجرای طرح تحول دیجیتال بازار بسیار بزرگی برای نخبگان، استارتاپی‌ها و شرکت‌های دانش بنیان خواهیم داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده