به گزارش میمتالز، صبح امروز دومین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد. در این نشست حمیدرضا عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه، مسعود گلشیرازی، رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، مهدی شایسته فرد، مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان، هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه و ۴۰ تن از مدیران صنعتی عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور داشتند.
نباتی نژاد در این نشست با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در ترسیم تصویر واقعی از اهداف این شرکت گفت: در این مدت کوتاه سعی کردیم تا زیرساختهای لازم برای بازنمایی اقدامات شرکت فولاد مبارکه در عرصه جامعه تقویت شود و با فراخوانی از تمام ظرفیتهای رسانهای کشور در راستای تحقق شعار سال و نقش مهم جهادگران شرکت فولادمبارکه در پشتیبانی از تولید بهره بگیریم.
وی در ادامه به معرفی برخی از این اقدامات مهم در مسیر پشتیبانی از تولید پرداخت و افزود: خبرنامه فولاد به صورت هفتگی، اقدامات شرکت فولاد مبارکه را در اختیار تمام ذینفعان این شرکت به صورت مکتوب و مجازی قرار میدهد. همچنین پایگاه خبری ایراسین با تجهیزات کامل، علاوه بر پوشش جدیدترین اخبار در حوزههای فولاد، اقتصاد و صنعت، معدن و صنایع معدنی، جامعه و مسوولیت اجتماعی و ورزش، این آمادگی را دارد که اقدامات سایر صنایع استان اصفهان و کشور را به جامعه مخابره کند.
نباتی نژاد با تاکید بر تعامل روابط عمومی شرکت فولادمبارکه با بیش از ۳۰۰ رسانه مکتوب و بر خط تصریح کرد: اقدامات شرکت فولاد مبارکه متناسب با سیاستهای شبکههای صداو سیما در قالب مستند تهیه میشود و در تعامل سازنده با صداو سیما درصدد هستیم دستاوردهای این شرکت به نحو احسن در جامعه آگاهی رسانی شود.
وی با استقبال از ظرفیت رسانهای نو و خلاق و تعامل با ذینفعان شرکت فولاد مبارکه گفت: ارائه تصویر امیدآفرینی صنایع به کشور و همچنین آگاهی بخشی جامعه از رکوردهای حاصله در این شرکت که نیاز مبرم جامعه امروز در مسیر امید است؛ از طریق اطلاع رسانی میسر خواهد بود و روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه در این مسیر از تمام ظرفیتها بهره میگیرد.
وی افزود: حوزه مسوولیتهای اجتماعی شرکت فولاد مبارکه هم از زیرمجموعه فعالیتهای روابط عمومی است و همچنین برنامه گزارشی «برخط» محصول روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است که هر دوشنبه از شبکه اصفهان پخش میشود.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تولیدات رادیویی شامل فایلهای پادکست و رادیو داخلی شرکت فولاد مبارکه گفت: در طول هفته دو برنامه رادیویی هم در همکاری با شبکه رادیو اصفهان در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در شرکت فولاد مبارکه و با هدف امیدآفرینی اجراء میشود.
وی به نشریه سراسری «کارخانه» هم گریزی زد و توضیح داد: تمام اقدامات برشمرده بخش کوچکی از فعالیتهای روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه است و همواره بر این باوریم که روابط عمومی، موتور متحرکه و بازوی اصلی هر سازمان قلمداد میشود.
مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با تشکر از مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی بها میدهند، گفت: اهمیت حضور رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان در این نشست و همچنین سخنان ایشان در جلسه پیشین، در ارج نهادن به روابط عمومی را به فال نیک میگیریم و قدردان تلاشهای مهندس عظیمیان در حمایت تمام قد از اهداف روابط عمومی این شرکت هستیم.
نباتی نژاد گفت: روابط عمومی بایستی در اختیار سازمان قرار بگیرد و اعلام میکنیم که درخصوص اقدامات مشترک آمادگی هرگونه همکاری با دیگر مجموعهها را داریم. چراکه این دستاوردها متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اطلاع رسانی در این مسیر به امیدآفرینی و اعتماد مردم منتج میشود.
وی در پایان باز هم بر تغییر نگاه به جایگاه روابط عمومی صحه گذاشت و گفت: امیدواریم با برگزاری جلسات خصوصی و مشترک نقطه نظرات همدیگر را بشنویم و با گفتگو و انتقال تجارب در مسیر تحقق شعار سال اقدامات مهمی انجام دهیم. چرا که این جلسات به صورت ماهیانه میتواند به هم افزایی بیشتر منجر شود.
هادی نباتی نژاد، مدیر روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، ضمن خیرمقدم به مدعوین در این نشست گفت: هم اکنون این نشست به صورت برخط (آنلاین) در حال پخش است و فرصتی فراهم شده تا مدیران روابط عمومی سراسر کشور شاهد این گردهمایی باشند.