تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۴
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۱۶۰۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت استان بوشهر اعلام کرد:

انجام ۱۵۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان بوشهر

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در شرایط فعلی یکی از درآمد‌هایی که می‌تواند برای کشور مؤثر باشد، معدن است و ۱۵۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این بخش در استان بوشهر صورت گرفته است که این ظرفیت قابل افزایش است.

به گزارش می‌متالز، سید حسین حسینی در نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع)، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهرواعضای بسیج مهندسین استان اظهار کرد: استان بوشهر در حال حاضر دارای ۱۵۸ معدن فعال، ۵ معدن در حال تجهیز و ۸۱ معدن غیر فعال است که حدود ۱۲ میلیون تن استخراج واقعی از آن صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مطالعات اکتشافی متعددی در استان بوشهر انجام شده و یا در حال انجام است که در این زمینه در چند سال خیر در زمینه آهک مطالعات خیلی خوبی انجام شده است.

این مقام مسوول حضور بسیج مهندسین صنعتی را در این حوزه مهم ارزیابی کرد و افزود: سازمان بسیج مهندسین صنعتی با استفاده از ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند کمک‌های زیادی به بخش معدن در استان انجام دهد که کمک به انجام سرمایه‌گذاری در مقیاس‌هایی بزرگ‌تر یکی از این موارد است.

گفتنی است که مسعود نصوری در این نشست با حکم سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به عنوان مسوول هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی این استان منصوب شد.

اعضای هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان بوشهر در این نشست به بحث و تبادل نظر درباره مشکلات حوزه معدن و ارائه راهکار‌ها و پیشنهادات لازم در این زمینه پرداختند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده