تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۰
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۲۱۶۶۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی:

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای تاملی دوباره در بازشناخت قابلیت‌ها و اصلاح ساختار‌ها است

‌می‌متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید: روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی برای تاملی دوباره در بازشناخت قابلیت‌ها، اصلاح ساختار‌ها و بهینه‌سازی فرایند‌ها برای استفاده بهتر از منابع و فرصت‌ها در این عرصه است.

به گزارش می‌متالز، حجت الله فیروزی با صدور پیامی ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن به تمامی فعالان این عرصه، این روز را فرصت مغتنمی برای تاملی دوباره در بازشناخت قابلیت‌ها، اصلاح ساختار‌ها و بهینه‌سازی فرایند‌ها برای استفاده بهتر از منابع و فرصت‌ها در این عرصه دانست.

متن پیام به شرح ذیل است.

صنعت نقش تعیین کننده و اساسی در پیشبرد رشد و توسعه هر کشوری محسوب می‌شود و بی‌گمان نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شاخص‌های توسعه اقتصادی، سخن از پیشرفت رابه میان آورد.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است برای تاملی دوباره در بازشناخت قابلیت‌ها و اصلاح ساختار‌ها و بهینه‌سازی فرایند‌ها برای استفاده بهتر از منابع و فرصت‌ها در این عرصه است، به ویژه آنکه این روز‌ها با حضور پرشور ملت بزرگ ایران در حماسه انتخابات، نسیم تازه‌ای از تغییر و تحول در فضای سیاست‌گذاری و مدیریت کلان کشور وزیده و امید می‌رود در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها شاهد اعتلا و شکوفایی بیشتر صنعت و معدن میهن بزرگ اسلامی در آینده‌ای نزدیک باشیم.

دهم تیر، روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه خدمتگزاران و دلسوزان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

حجت الله فیروزی

نماینده مردم شریف شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده