تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۲۸۴
کد خبر: ۲۱۶۸۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
همزمان با روز صنعت و معدن از کارگران نمونه مس شهید باهنر تجلیل شد

"جدیت در کار، حضور به موقع، سلامت، اخلاق مداری و توجه به بهره وری و ... از مهمترین ملاک‌های این انتخاب بوده اند"

‌می‌متالز - به منظور ارج نهادن و قدردانی از زحمات مجدانه کارگران پرتلاش، مراسم تجلیل از کارگران، همزمان با روز صنعت و معدن و با رعایت ضوابط و فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران، نمایندگان شورای اسلامی کار وجمعی از کارگران برگزار شد، ضیائی مدیر عامل ضمن گرامیداشت ۱۰ تیر روز صنعت و معدن و تبریک این مناسبت از همدلی و همراهی کارگران عزیز تقدیر کرد و گفت: کار و تلاش تک تک شما کارگران عزیز در تولید ملی نقش به‌سزایی داشته و به کمک شماست که می‌توان به اهداف عالی مدنظر نائل آمد.

ضیائی فضای همدلی بوجود آمده را ارزشمند دانست و گفت: در سایه همین همدلی و همکاری بوده است که توانسته‌ایم به پیشرفت‌هایی ارزشمند و قابل توجه در این مجموعه عظیم صنعتی دست یابیم که برخی برای اولین بار و در نوع خود بی نظیر بوده است.

وی با تشریح و تبیین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در سال ۹۹ و سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰، افزود: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر روی مباحث اقتصادی و خودکفایی در اقتصاد تاکید داشته و دارند و این موضوع نشان می‌دهد درشرایط کنونی، تلاش در زمینه شکوفایی اقتصادی که شما عزیزان عهده‌دار آن هستید، چقدر مهم و ارزشمند است.

ضیائی درخصوص همزمانی روز صنعت و معدن با تجلیل از کارگران نمونه بیان داشت: حال که در روز صنعت این مهم به انجام میرسد یک پیام واضح را میتوان مورد تاکید قرار داد و ان این که لازمه داشتن صنعتی روبه رشد، داشتن نیرو‌های خلاق و سخت کوش است و تنها با تکیه بر چنین افرادی که سرمایه اصلی مجموعه‌های صنعتی محسوب میشوند میتوان به شکوفایی اقتصادی کشور امیدوار بود.

مدیرعامل مس باهنر با بیان اینکه در گذشته توسعه یافتگی را در تجهیزات، امکانات و... می‌دیدند، افزود: امروزه توسعه یافتگی بر شاخص نیروی انسانی متمرکز شده است. وضعیت نیروی انسانی و میزان سرمایه گذاری بر روی آن آینده کشور را از لحاظ توسعه یافتگی مشخص می‌کند، وی تصریح کرد: توجه به معیشت جامعه کارگر و رفع نیاز‌های آنان یک امر ضروری است چرا که آینده کشور در دستان پرتوان کارگران است.  

گفتنی است در این مراسم معاونین و مدیران واحد‌های مختلف گزارش فعالیت‌های خود را برای جمع حاضر بیان داشتند و از تلاش کارگران عزیز واحد‌های تابعه تشکر نمودند.

براساس این گزارش کارگران منتخب نیز هرکدام از وضعیت کاری و مسائل واحد‌هایی که در آن مشغول بکارند مطالبی را بصورت مستقیم با مدیرعامل و دیگر مدیران ارائه کردند.

شایان ذکر است همزمان با روز صنعت و معدن و در مراسمی دیگر با حضور مدیرعامل مس باهنر و تنی چند از معاونین و مدیران، از نیرو‌های آتش نشان نیز که صیانت از این مجموعه عظیم صنعتی را بر عهده دارند، تجلیل شد و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهداء گردید.

عناوین برگزیده