تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۳
بازدید: ۳۶۳
کد خبر: ۲۱۶۹۱۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی وجاهت قانونی ندارد/ وزارت راه: از تعاونی شکایت کردیم

‌می‌متالز - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از شرکت تعاونی طرح ملی مسکن اقساطی که از این طرح سوءاستفاده و به شکل غیرقانونی اقدام به پیش‌فروش مسکن کرده شکایت حقوقی کردیم.

به گزارش می‌متالز، محمود محمودزاده با اشاره به اینکه اخیرا فراخوان عمومی در خصوص ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقساطی منتشر شده که فاقد وجاهت قانونی است و هیچگونه ارتباطی با طرح ملی مسکن ندارد، اظهار کرد: شرکت تعاونی تحت‌عنوان طرح ملی مسکن اقساطی، طرحی را معرفی کرده که هیچگونه ارتباطی با طرح ملی مسکن ندارد و در واقع از عنوان طرح اقدام ملی مسکن سوء استفاده شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه شرکت‌ها پروژه‌هایی را پیش‌فروش کرده‌اند که کاملا غیرقانونی است و در این خصوص هیچگونه مجوزی از سوی وزارتخانه به آن‌ها ارائه نشده است.

وی ادامه داد: طبق قانون، هرگونه پیش فروش ساختمان و مسکن باید از وزارت راه و شهرسازی مجوز رسمی داشته باشد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که مردم به این قبیل اقدامات اعتماد نکنند، گفت: این کار ارتباطی با وزارت راه و شهرسازی ندارد. در این خصوص شکایت حقوقی انجام شده است و امیدواریم این به موضوع در اسرع وقت رسیدگی حقوقی شود.

اخیرا مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران از مسکن مسکن اقساطی خبر داده و در این باره توضیحاتی را ارائه کرده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده