تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۱۶
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۱۷۱۹۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دعوت هیئت مدیره «ونفت» برای مجمع عمومی سالانه

‌می‌متالز - شرکت سرمایه‌گذاری صنعت نفت در اطلاعیه‌ای کلیه سهامداران خود را برای حضور در مجمع عمومی سالانه دعوت کرد.

به گزارش می‌متالز، تاریخ برگزاری این مجمع در ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ راس ساعت ۱۰ صبح، در مرکز همایش‌های هتل قلب است. آدرس محل برگزاری تهران، خیابان ولبعصر، ابتدای بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش)، جنب پردیس سینمایی ملت، درب اورژانس بیماستان شهید رجایی است.

در ابتدای گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی به سمع همگان خواهد رسید تا پس از آن هیئت رئیسه صورت‌های مالی سال منتهی به ۳۰ اسفند ماه را تصویب خواهد نمود. پس از انتخاب حسابرس و بازرس قانونی به همراه روزنامه کثیرالانتشار، حق حضور اعضای غیرموظف و پاداش هیئت مدیره تعیین خواهد شد.

محدودیت‌های کرنایی و ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با کرونا موجب شده است تا حداثر ۱۵ سهامدار مجوز حضور فیزیکی در محل برگزاری مجمع را داشته باشند؛ لذا سایرین می‌توانند از طریق نشانی www.aparat.com/oiiicgroup/live رخداد‌های مجمع را مشاهده نمایند. متقاضیان حضور در مجمع می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۵ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۲ و ۲۳ تیر ماه، به محل شرکت واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از نیایش، رو به روی جام جم، کوچه طاهری، پلاک ۸۱، طبقه همکف، واحد سهام مراجعه نموده و برگه حضور را دریافت نمایند.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده