تاریخ: ۱۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۷
بازدید: ۴۸۳
کد خبر: ۲۱۷۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عملکرد متعادل و رو به بهبود رمزارز‌ها در روز گذشته / رشد ۳۰ درصدی یک رمزارز در ۲۴ ساعت

‌می‌متالز - این روز‌ها بازار رمزارز‌ها روندی متعادل دارد و بیت‌کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار در حال نوسان است. اما بیت‌کوین چه می‌شود؟

به گزارش می‌متالز، کارشناسان عقیده دارند اگر دامیننس بیت‌کوین بالای ۴۸ درصد برسد و میانگین قیمت هفتگی این ارز بالای ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار بسته شود می‌توان به پایان روند نزولی امیدوار بود، اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست و این فرایند زمانبر است.

باید در نظر داشت که هر چه این روند بازگشت طولانی‌تر باشد روند صعودی کم قدرت‌تر می‌شود. بازگشت روند صعودی نباید یک سال طول بکشد، چون روزانه ۹۰۰ و سالانه ۳۳۰ هزار بیت‌کوین استخراج و وارد شبکه می‌شود که به نوعی یک عرضه محسوب و شروع روند صعودی سخت‌تر می‌شود.

همچنین برخی کارشناسان عقیده دارند ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار می‌تواند باعث افزایش تقاضا در بازار رمزارز‌ها شود.

از طرفی هم بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری اعلام کردند که در رمزارز‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند.

اما این روز‌ها سیگنال‌های منفی برای ایرانیان فعال در بازار رمزارز‌ها زیاد است. موسسه سایفرتریس اکانت ایرانیان را شناسایی کرده است و احتمال می‌رود صرافی‌ها احراز هویت را معاملات کوچک فعال کند و این موضوع سیگنال منفی برای بازار است.عملکرد متعادل و رو به بهبود رمزارز‌ها در روز گذشته / رشد ۳۰ درصدی یک رمزارز در ۲۴ ساعت


ارز دیجیتال کاردانو پشت مقاومت خود معامله می‌شود و پیش‌بینی می‌شود اگر مقاومت ۱/۴۵ دلار را پشت سر بگذارد می‌تواند اعداد بالاتر ببیند.

کارشناسان عقیده دارند بر اساس شاخص عرضه و تقاضا هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت‌کوین تا اواخر سال ۲۰۲۲ و اوایل ۲۰۲۳ محقق می‌شود.

رمزارز‌ها در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲/۵ درصد رشد کردند.

بایننس‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده است. این در حالی است که ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin) طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۳۰ درصد بازدهی مثبت داشته است.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
دو سال پیش
عناوین برگزیده