تاریخ: ۱۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۳
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۲۱۷۱۱۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرایط بازگشت روند صعودی بیت‌کوین چیست؟ / کدام رمزارز یک شبه ۵۰ درصد رشد کرد؟

‌می‌متالز - این روز‌ها امید به بازگشت روند صعودی بیت‌کوین و به تبع آن بازار رمزارز‌ها بیشتر شده، اما کارشناسان عقیده دارد بازگشت روند صعودی نیازمند افزایش دامیننس بیت‌کوین است.

به گزارش می‌متالز، این روز‌ها امید به بازگشت روند صعودی بیت‌کوین و به تبع آن بازار رمزارز‌ها بیشتر شده، اما کارشناسان عقیده دارد بازگشت روند صعودی نیازمند افزایش دامیننس بیت‌کوین است.

امیرحسین نام‌آور، کارشناس و تحلیلگر بازار‌های مالی در رابطه با شرایط شروع روند صعودی بیت‌کوین گفت: شروع روند صعودی نیازمند دو اتفاق است. اول اینکه دامیننس بیت‌کوین بالای ۴۸ درصد تثبیت شود و دوم اینکه میانگین قیمت هفتگی بیت‌کوین بالای ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار بسته و تثبیت شود.

این کارشناس در ادامه گفت: وقتی حرف از تثبیت قیمت بیت‌کوین بالای ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار می‌زنیم یعنی این ارز چند هفته‌ای بالای این قیمت معامله شود و صرفا رسیدن و حتی دیدن اعداد بالاتر به صورت مقطعی کمک کننده نیست.

این کارشناس در رابطه با پایان روند نزولی گفت: اگر سلطه و قیمت هفتگی طبق تحلیل پیش برود احتمال تمام شدن روند نزولی بالا می‌رود و حتی این احتمال وجود دارد که بیت‌کوین دوباره به سقف‌های قبلی خود برسد.

نام‌آور در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: به نظر من و بر اساس شاخص عرضه و تقاضا هدف ۱۰۰ هزار دلاری برای بیت‌کوین تا اواخر سال ۲۰۲۲ و اوایل ۲۰۲۳ محقق می‌شود.


بازار کریپتوکارنسی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشت و بیت‌کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود.

ارز دیجیتال کاردانو پشت مقاومت ۱/۴۵ دلار معامله می‌شود و اگر این مقاومت را پشت سر بگذارد می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. بایننس‌کوین هم یک مثلث صعودی تشکیل داده و احتمالا این مثلث صعودی تشکیل داده است.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته توکن kucoin حدود ۵۰ درصد رشد کرده است.

شرایط بازگشت روند صعودی بیت‌کوین چیست؟ / کدام رمزارز یک شبه ۵۰ درصد رشد کرد؟

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده