تاریخ: ۱۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۴
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۱۶۹۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش‌بینی بانک جهانی سرمایه‌گذاری از پایان روند نزولی بیت‌کوین

‌می‌متالز - بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان پیش‌بینی می‌کند اگر سلطه بیت‌کوین به بالای ۵۰ درصد برسد ممکن است روند نزولی بازار تمام شود.

به گزارش می‌متالز، بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان پیش‌بینی می‌کند اگر سلطه بیت‌کوین به بالای ۵۰ درصد برسد ممکن است روند نزولی بازار تمام شود.

نیکولاس پارنیگیرتزوگلو، تحلیلگر ارشد بانک جی‌پی‌مورگان در رابطه با زمان پایان روند نزولی بیت‌کوین گفت: زمانی که تسلط بیت‌کوین به بالای ۵۰ درصد برسد این احتمال وجود دارد که روند نزولی این ارز تمام شود و سقف‌های جدیدی ثبت کند.

این تحلیلگر گفت: سلطه بیت‌کوین در ماه آوریل حدود ۶۰ درصد بود و پایین آمدن سلطه بیت‌کوین سیگنال منفی برای بازار است و این یعنی علاقه به بیت‌کوین نسبتا فروکش کرده است. با این حال به نظر می‌رسد سهم بیت‌کوین در هفته اخیر افزایش یافته است.

بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ در حال حاضر تسلط بیت‌کوین بر بازار کریپتوکارنسی حدود ۴۶ درصد است.

تحلیلگر جی‌پی‌مورگان در ادامه گفت: همزمان با بهبود جریان نقدینگی در ارز دیجیتال بیت‌کوین جریان انتقال وجه به صندوق‌های اتریوم طی دو هفته گذشته کند شده است. این بدان معناست که احتمالا یک فرصت ارزشمند برای برخی سرمایه‌گذاران برای خرید رمزارز به وجود امده است.


یکی از دیگر از تحلیلگران این بانک گفته بازار رمزارز‌ها در حال بهبود است، اما چشم‌انداز کوتاه‌مدت این بازار هنوز روندی نوسانی دارد.

اما در ماه گذشته گفت: یک روند غیرمعمول در اختلاف قیمت بیت‌کوین در معاملات آتی مشاهده می‌شود، اما حالا این اختلاف قیمت از بین رفته است.

جیمی دیمون، مدیرعامل بانک سرمایه‌گذاری جی‌پی‌مورگان در کنگره آمریکا به مردم توصیه کرده است از بیت‌کوین دوری کنند. اما با این وجود این تحلیلگر عقیده دارد مشتریان این بانک به بازار رمزارز‌ها علاقه دارند

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده