تاریخ: ۱۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۶
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۱۶۶۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک توصیه به فعالان بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین‌های خود را نفروشید!

‌می‌متالز - در طی چند هفته اخیر تحلیلگران بار‌ها به فعالان بازار تاکید کردند که دارایی دیجیتال خود را در بلندمدت نگهداری کنند

به گزارش می‌متالز، «اگر بیت‌کوین دارید بهتر است مشت خود را محکم کنید و این ارز را در بلندمدت نگه دارید.» این پیامی است که تحلیلگران بار‌ها و بار‌ها در چند هفته اخیر بر آن تاکید کردند. هولدر‌های بزرگ بیت‌کوین مانند مایکل سایلور، مدیر میکرواستراتژی بار‌ها از هر افت قیمت بیت‌کوین برای خرید بیشتر این ارز استفاده کرده است.

یک هفته پیش وقتی بیت‌کوین تا ۳۱ هزار دلار سقوط کرد سیلور فرصت دیگری برای اضافه کردن بیت‌کوین به سبد دارایی خود پیدا کرد. با این حال مایکل سیلور در مصاحبه خود را بنجامین کاون در رابطه با بیت‌کوین گفت: «بیت‌کوین از لحاظ فنی نسبت به سایر دارایی‌ها برتر است. بیت‌کوین از طلا، املاک و مستغلات، اوراق قرضه، پول نقد، مشتقات و کالا کارایی بیشتری دارد. بیت‌کوین راه حلی برای چالش‌های جدید قرن ۲۱ و امنیت اقتصادی در این قرن است.»

سیلور بیت‌کوین را با یک شرکت فناوری بزرک مقایسه کرد و گفت: «بیت‌کوین همه فناوری‌های بزرگ را دارد، اما یک شرکت نیست و خطر شکست محصول را ندارد. بیت‌کوین پول جهانی است و هدف کسب سود نیست، این راهی است که شما باید دیر یا زود طی کنید. اگر می‌خواهید ثروتمند شوید داشتن یک دارایی با کیفیت بالا مانند بیت‌کوین یک استراتژی تجاری است.»

نرخ بازگشت سرمایه در سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین حدود ۲۶۰ درصد بیشتر از غول‌های فناوری مانند اپل است.

پس از به وجود آمدن ترس در بازار رمزارز‌ها با شروع مخالفت‌های دولت چین بیت‌کوین ریزش کرد و مایکل سیلور هم از فرصت استفاده کرد و بر دارایی بیت‌کوین خود افزود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده