تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۲۵۴
کد خبر: ۲۱۷۴۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیش بینی سقوط بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

‌می‌متالز - ارزش بیت کوین با ۶ درصد کاهش، تا ۳۲۹۲۰ دلار پایین آمده و برخی پیش‌بینی می‌کنند در صورت عدم ورود سرمایه‌گذاران سازمانی تا ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند.

به گزارش می‌متالز، قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه ۶ درصد پایین آمد و به ۳۲۹۲۰ دلار رسید. اتریوم و دوج کوین هم به ترتیب ۲۲۰۰ دلار و ۲۱ سنت معامله شدند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا زمان بیشتری برای بررسی درخواست موسسه اسکای بریج کپیتال برای تاسیس یک صندوق معامله بیت کوین می‌خواهد. قانونگذاران آمریکا حساسیت شدیدی نسبت به تایید چنین سرمایه‌گذاری‌هایی دارند. تایید این درخواست باعث می‌شود سرمایه‌گذاران بدون اینکه مالک بیت کوین باشند، به بازار آن دسترسی پیدا کنند.
قیمت بیت کوین مدتهاست در محدوده ۳۰ هزار دلار قرار دارد و نسبت به ۶۵ هزار دلاری که در آوریل معامله می‌شد کاهش یافته است. برخی تاجران پیش‌بینی می‌کنند ارزش بیت کوین در بلند مدت افزایش یابد، ولی برخی دیگر می‌گویند بیت کوین در صورت عدم ورود سرمایه‌گذاران سازمانی تا ۲۰ هزار دلار سقوط می‌کند.

با وجود این که گاهی از بیت کوین به عنوان یک پشتوانه ایمن یاد می‌شود، ولی این ارز مجازی در کل سال جاری میلادی نوسان داشته و نسبت به سایر سرمایه‌ها کاهش بیشتری را تجربه کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده