تاریخ: ۲۲ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۱۸۲۳۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین وضعیت صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک اقتصاد نوین

‌می‌متالز - اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی (حسابرسی شده) ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال گذشته بانک اقتصاد نوین در سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران (کدال)، منتشر شد.

به گزارش می‌متالز، بررسی اطلاعات و صورت‌های مالی تلفیقی دوازده ماهه منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ (حسابرسی شده) بانک اقتصاد نوین نشان می‌دهد در بخش صورت سود و زیان جامع - تلفیقی این بانک، سود خالص حسابرسی شده در دوره منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ با رشد ۱،۹۴۷.۹۷ درصدی نسبت به رقم حسابرسی شده در زمان تجدید ارائه شده پایان سال ۹۸، به رقم ۲۱،۴۸۵،۷۵۰ میلیون ریال رسیده است.
آخرین وضعیت صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک اقتصاد نوینهمچنین در بخش دارایی‌های بانک اقتصاد نوین، مشاهده می‌شود که دارایی‌های ثابت مشهود این بانک در دوره منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ (حسابرسی شده) ۳۱،۵۰۷،۹۵۶ میلیون ریال تعیین شده که نسبت به میزان تجدید ارائه شده در تاریخ ۱۳۹۸.۰۱.۰۱، بیش از ۱۸۹ درصد رشد داشته است.

در بخش دیگری از دارایی‌های بانک اقتصاد نوین، موجودی نقد این بانک است که در دوره منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ (حسابرسی شده) به رقم ۶۸،۶۵۵،۷۷۵ میلیون ریال رسیده است. در مجموع، جمع دارایی‌های بانک اقتصادنوین در دوره منتهی به ۱۳۹۹.۱۲.۳۰ به رقم ۱،۴۷۸،۴۱۶،۵۵۴ میلیون ریال رسیده که نسبت به زمان تجدید ارائه شده ۱۳۹۸.۰۱.۰۱، بیش از ۲۱۴ درصد بیشتر شده است.

آخرین وضعیت صورت‌های مالی حسابرسی شده بانک اقتصاد نوین

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده