تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۴
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۱۸۲۷۱
سرویس خبر : انرژی
سلیمی:

سوءمدیریت در دولت بیداد می‌کند/به دنبال پیگیری‌های مجلس؛ خاموشی‌ها کاهش یافت

‌می‌متالز - عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه سوءمدیریت در دولت بیداد می‌کند تا جایی که حتی توان اعلام زمان قطعی برق را به مردم ندارند، گفت: با این وجود خوشبختانه به دنبال پیگیری‌های مجلس و برگزاری جلسه با وزیر نیرو، دولت مجبور به کاهش خاموشی‌ها و مدیریت این مهم شد.

به گزارش می‌متالز، علیرضا سلیمی با انتقاد از قطعی‌های مکرر برق که مشکلات متعددی برای مردم ایجاد کرده است، گفت: متاسفانه آقای روحانی فقط شیک صحبت می‌کند و شیک می‌پوشد و کشور را به حال خود رها کرده است، به‌عنوان مثال کمترین سرمایه‌گذاری در حوزه برق متعلق به دوره ۸ ساله آقای روحانی است در حالی که ایران امروز می‌توانست یکی از صادرکنندگان بزرگ برق جهان باشد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مدیران دولت روحانی بهانه‌های همچون مواجه شدن با خشکسالی را به‌عنوان دلایل کمبود برق می‌آورند در حالی که ما خشکسالی‌های طولانی‌تر و عمیق‌تری را در دهه‌ها و سال‌های گذشته تجربه کردیم، اما با چنین مشکل بزرگی رو به رو نشده‌ایم.

وی با اشاره به تلف شدن تمامی مرغ‌های یک مرغداری در حوزه انتخابیه در پی قطعی‌های مکرر برق، گفت: ترک فعل آشکار توسط دولت آقای روحانی به وضوح روشن است به همین دلیل قوه‌قضاییه به آن ورود کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوءمدیریت در دولت بیداد می‌کند تا جایی که حتی توان اعلام زمان قطعی‌ها را به مردم ندارند، اضافه کرد: با این وجود خوشبختانه در پی پیگیری‌های مجلس و برگزاری جلسه با وزیر نیرو دولت مجبور به کاهش خاموشی‌ها و مدیریت این مهم شد، اما باید اورهال کردن دستگاه‌ها و کاهش تلفات برق در شبکه‌ها را در دستور کار کوتاه مدت خود قرار دهند تا خاموشی‌ها به صفر برد، همچنین ساخت نیروگاه، اولویت‌کاری وزیر نیرو دولت آینده باشد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده