تاریخ: ۲۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۷
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۱۸۴۰۸
سرویس خبر : انرژی

جهانگیری می‌گوید صنایع برای جبران کمبود برق سطح تولید خود را کاهش دهند!

‌می‌متالز - رئیس خانه صنعت معدن و تجارت گفت: آقای جهانگیری معتقد است در شرایط فعلی صنایع میزان فعالیت خود را کاهش دهند تا مشکل برق برطرف شود. اما سوال اینجاست با کاهش حجم تولید صنایع می‌دانید چه اتفاقی در سطح جامعه خواهد افتاد.

به گزارش می‌متالز، سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی، با اشاره به اینکه قطعی برق وضعیت واحد‌های صنعتی را هر روز بدتر از گذشته کرده است، گفت: چندین بار نامه‌های مختلفی را به وزارت صنعت ارسال کردیم تا مشکل قطعی برق حل شود، اما نه تنها حل نشد بلکه زمان قطعی واحد‌های تولیدی به بیش از ۵ ساعت رسید مگر می‌شود با این شرایط کار تولیدی کرد.

وی با بیان اینکه حتی شکایت خود را به دادستان کل کشور هم ارسال کرده ایم، افزود: متاسفانه در این رابطه هم به نتیجه مناسبی دست پیدا نکرده ایم.

رئیس خانه صنعت معدن و تجارت اضافه کرد: حجم بدهی نیروگاه‌های کوچک و متوسط از دولت بسیار بالاست و هنوز هم دولت تصمیمی به پرداخت بدهی آن‌ها ندارد. اگر بدهی آن‌ها پرداخت میشد حداقل بخشی از نیاز صنعتگران برطرف میشد.

سهل آبادی به صحبت‌های اخیر معاون اول اشاره کرد و گفت: آقای جهانگیری معتقد است در شرایط فعلی صنایع میزان فعالیت خود را کاهش دهند تا مشکل برق برطرف شود. اما سوال اینجاست با کاهش حجم تولید صنایع می‌دانید چه اتفاقی در سطح جامعه خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده