تاریخ: ۲۴ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۴۰
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۲۱۸۴۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ادامه خروج ماینر‌ها از چین / تگزاس بهشت استخراج بیت‌کوین!

‌می‌متالز - بعد از سرکوب رمزارز‌ها توسط دولت چین شرکت‌های فعال در حوزه استخراج رمزارز‌ها قصد دارند به تگزاس آمریکا مهاجرت کنند.

به گزارش می متالز، یک شرکت استخراج بیت‌کوین به نام بیت‌ماینینگ واقع در شنژن چین به دلیل سرکوب‌ رمزارزها توسط دولت چین قصد دارد از بازار چین خارج شود و برای همین موضوع ۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

قرار است این ۵۰ میلیون دلار برای خرید دستگاه‌های استخراج جدید، توسعه زیرساخت‌ها و ساخت مراکز داده در خارج از کشور هزینه شود.

در توئیتر این شرکت نوشته شده: «۵۰ میلیون دلار سرمایه خصوصی، آماده برای گسترش بیشتر»

بیت‌ماینینگ به یک شرکت خدمات قرعه‌کشی در چین وابسته است و معدن بزرگ BIT.com را اداره می‌کند.

این شرکت برای جذب سرمایه ۵۰ میلیون دلاری حدود ۱۰۰ میلیون سهام کلاس A ارائه کرده است. هر سهم با یک ضمانت‌نامه همراه است که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این ضمانت‌نامه برای دریافت پول یا خرید سهام بیشتر استفاده کنند. این ضمانت‌نامه سه ساله تنظیم شده اما سرمایه‌گذاران ۶ ماه پس از صدور می‌توانند با سودی معقول این ضمانت‌نامه را بفروشند.

سرکوب فعالیت‌های مرتبط با بازار رمزارزها باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه قصد خروج از چین و سرمایه‌گذاری در تگزاس را داشته باشند.

این شرکت چند وقت پیش اولین محموله دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین را به قراقستان تحویل داد و گفت: بسته دوم و سوم محموله به تعداد ۲۶۰۰ دستگاه به زودی تحویل داده می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده