تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۰۶
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۲۰۴۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سنگاپور بهشت فعالین بازار رمزارز‌ها / نیمی از سنگاپوری‌ها بیت‌کوین دارند!

‌می‌متالز - بازار رمزارز‌ها جذابیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران جوان در سنگاپور دارد و یکی از عوامل این جذابیت شفافیت مقررات محلی و مسائل مالیاتی در این کشور است.

به گزارش می‌متالز، بازار رمزارز‌ها جذابیت زیادی در میان سرمایه‌گذاران جوان در سنگاپور دارد و یکی از عوامل این جذابیت شفافیت مقررات محلی و مسائل مالیاتی در این کشور است.

اخیرا گزارشی براساس نظرسنجی از ۱۰۰۰ شهروند سنگاپور منتشر شده و نظرات آن‌ها در رابطه با بازار رمزارز‌ها جنبه‌های مختلفی دارد.

۹۳ درصد از پاسخ‌دهندگان نظرسنجی از حداقل یک رمزارز اطلاع داشتند و در مورد آن شنیده بودند.

در سال ۲۰۲۱ حدود ۵۰ درصد از افراد نظرسنجی رمزارز داشتند و این آمار در مقایسه با برآورد‌ها در جهان بالاتر از حد متوسط است.

علاوه بر این ۶۶ درصد جوانان ۲۵ تا ۳۴ سال در مراکش رمزارز دارند و بیش از ۶۰ درصد ۳۵ تا ۴۴ ساله‌ها هم در بازار رمزارز‌ها فعالیت می‌کنند. براساس این نظرسنجی بیش از نیمی از مردان سنگاپور و حدود ۳۵ درصد زنان رمزارز دارند.
سنگاپور بهشت فعالین بازار رمزارز‌ها / نیمی از سنگاپوری‌ها بیت‌کوین دارند!

حدود ۸۰ درصد از فعالان بازار رمزارز‌ها بیت‌کوین را برای سرمایه‌گذاری ترجیح می‌دهند و ارز دیجیتال اتریوم هم در رده دوم قرار دارد.
سنگاپور بهشت فعالین بازار رمزارز‌ها / نیمی از سنگاپوری‌ها بیت‌کوین دارند!
تقریبا ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان بیت‌کوین را به عنوان یک پول رایج می‌شناسند و آن را طلای دیجیتال نامیدند. جالب است که بدانید که ۷ درصد از مردم سنگاپور هنوز بیت‌کوین را کلاهبرداری می‌دانند.

احساسات خوشبینانه‌ای نسبت به بازار رمزارز‌ها در سراسر دنیا در حال گسترش است.

سنگاپور نمره ۶۳ را در دنیای رمزارز‌ها کسب کرد و این در حالیست که استرالیا در یک نظرسنجی مشابه نمره ۴۷ را کسب کرده است. در اینجا نمره ۱۰۰ نشانگر آگاهی، اعتماد و استفاده قشر کثیر مردم از رمزارز‌ها و نمره صفر نشان‌دهنده عدم آگاهی از دنیای بلاکچین است.

سنگاپور هر روز در دنیای رمزارز‌ها پیشرفت می‌کند. اخیرا نهاد‌های دولتی این کشور برای کسانی که ایده‌های جدیدی در رابطه با دنیای بلاکچین دارند جوایز نقدی در نظر گرفتند.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده