تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۲۲۰۴۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت‌کوین در آستانه پرواز / احتمال شروع روند صعودی چقدر است؟

‌می‌متالز - بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد رشد کرده و در محدوده ۳۹ هزار و ۸۰۴ دلار معامله می‌شود. محدوده حیاتی بیت‌کوین کجاست؟

به گزارش می‌متالز، کارشناسان عقیده دارند بیت‌کوین یک محدوده مقاومت روانی در محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار دارد و شکستن این مقاومت می‌تواند روند صعودی این ارز را تثبیت کند.

اگرچه بیت‌کوین در آستانه شروع یک روند صعودی است، اما امیرحسین نام‌آور کارشناس و تحلیلگر بازار‌های مالی عقیده دارد فعلا بازار در حالت تریدینگ‌رنج قرار دارد و تا زمانی محدوده ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار به بالا شکسته نشود همچنان نوسان داریم.

میترا تاتاری، کارشناس بازار‌های مالی نیز عقیده دارد هنوز نمی‌توانیم بگوییم اصلاح تمام شده است و به نظرم برای پایان اصلاح اول باید محدوده ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذاریم. اگر مقاومت ۴۰ هزار دلار شکسته شود می‌توانیم بگوییم روند تغییر کرده است.

اگر بیت‌کوین محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد احتمال رشد تا ۴۷ هزار دلار وجود دارد.

سیگنال‌های مثبتی برای بازار وجود دارد و احتمالا با شروع دور جدید روند صعودی محتمل باشد.

اگر قیمت هفتگی بیت‌کوین بالای ۳۶ هزار و ۶۰۰ دلار بسته شود هم یک سیگنال صعودی دیگر برای بازار رمزارز‌ها صادر می‌شود.

بازار از دیروز تا امروز

فعالین بازار رمزارز‌ها بهتر است مراقب محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار و تثبیت قیمت بیت‌کوین بالای این محدوده باشد.

بازار رمزارز‌ها نسبت به دیروز بیش از ۴/۵ درصد رشد کرده و اکثر آلت‌کوین‌ها فعلا منتظر تایید شروع روند صعودی از سمت بیت‌کوین هستند.

بیت‌کوین در آستانه پرواز / احتمال شروع روند صعودی چقدر است؟

در ۲۴ ساعت گذشته ریپل با رشد ۱۶ درصدی بیشترین بازدهی را در میان ارز‌های دیجیتال داشت.

اما یک موضوع مهم در رابطه با بازار رمزارز‌ها در ایران وجود دارد. امروز طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مجلس به تصویب رسید و اجرای این طرح باعث از دسترس خارج شدن سایت‌های خارجی برای ایرانیان خواهد و این امر می‌تواند بر فعالیت در بازار رمزارز‌ها در ایران تاثیر گسترده داشته باشد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده