تاریخ: ۲۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۴
بازدید: ۳۱۷
کد خبر: ۲۱۸۷۳۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه عالی تحول اداری سازمان صمت چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سازمان صمت چهارمحال و بختیاری در ارزیابی عملکرد برنامه‌های عملیاتی تحول اداری رتبه عالی کشور را کسب کرده است گفت: این ارزشیابی بر اساس شاخص‌های همچون تحول سازمانی، آموزش، بهسازی و سرمایه نیروی انسانی، بهبود سیستم‌ها و ارتقا بهره وری انجام گرفته است.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا نجفی گفت: بر اساس جدیدترین ارزیابی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت صمت در راستای ارزیابی سالیانه، سازمان صنعت معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه عالی کشور شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صمت چهارمحال و بختیاری افزود: این ارزشیابی بر اساس سنجش شاخص‌های تحول سازمانی، آموزش، بهسازی و سرمایه نیروی انسانی، بهبود سیستم‌ها و ارتقا بهره وری انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به نقش و جایگاه تحول اداری در پیشبرد اهداف سازمانی، فناوری اطلاعات، ارتقاء سطح علمی و دانش کارکنان، اصلاح فرآیند‌ها و ارتقاء بهره وری، تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع، این سازمان با تلاش مستمر همکاران برای چندمین سال پیاپی موفق به کسب رتبه عالی در ارزیابی عملکرد برنامه‌های عملیاتی تحول اداری در بین ۳۱ استان کشو شده است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده