تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۸:۵۵
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۲۲۰۲۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مهم‌ترین سیگنال‌های بورسی / سود نقدی ۲۲۰ تومانی لبوتان به سهامداران

‌می‌متالز - روزگذشته بازار سرمایه بعد از گذشت چند روز تعطیلی با رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل آغاز به پایان رسید. اما امروز کدام خبر‌ها روند بازار را تغییر می‌دهند؟

به گزارش می‌متالز، روزگذشته بازار سرمایه بعد از گذشت چند روز تعطیلی با رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص کل به پایان رسید امروز عمده نماد‌های بازار روندی متعادل و سبزی را پشت سر گذاشتند. به نظر می‌رسد شاخص کل مقاومت یک میلیون و ۳۱۰ هزار واحدی را بشکند و به بالای آن حرکت کند. اما امروز کدام خبر‌ها روند بازار را تغییر می‌دهند و باعث روند ریزشی یا صعودی آن می‌شوند؟

_ بیمه سینا در مجمع عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم سود نقدی ۵۰۰ ریالی را تقسیم کرد. سود خالص این شرکت ۳۴۷ میلیارد تومان و سود انباشته بیمه سینا ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

_شرکت داروسازی ابوریحان (دابور) در مجمع عمومی عادی سالیانه خود با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی این شرکت موافقت شد. افزایش سرمایه دابور از محل مطالبات و آورده نقدی خواهد بود و مبلغ آن هم ۳۰ میلیارد تومان است.

_شرکت پتروشیمی اصف‌ها (شصفها) حداکثر تا ۱۷ مرداد در حالت تعلیق خواهد بود.

_ شرکت سرمایه‌گذاری هامون صبا (وهامون) افزایش سرمایه ۲۷۵ درصدی خود را از محل مطالبات و آورده نقدی انجام می‌دهد. مبلغ افزایش سرمایه وهامون، ۲۲۰ میلیارد تومان خواهد بود.

_ شرکت گروه صنعتی بوتان (لبوتان)، در مجمع عادی عمومی عادی سالیانه خود به ازای هر سهم ۲۲۰ تومان سود نقدی نقسیم کرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده