تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۳۷۷
کد خبر: ۲۲۰۱۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش درآمد ۱۰ درصدی "ساوه" در تیرماه سال جاری؛

کلوخه شدن درآمد‌های سیمان ساوه در بورس

‌می‌متالز - بیشترین میزان فروش سیمان ساوه در بخش «سیمان خاکستری داخلی» با ۱۲۴.۲۴۴ تن شاهد بودیم البته عملکرد این شرکت سیمانی در بورس نیز زیر ذره‌بین آمد.

به گزارش می‌متالز، شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به تیرماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۷۰۳.۶۵۹ میلیون ریال گزارش کرده که این مقدار درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بوده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام‌شده است.

کلوخه شدن درآمد‌های سیمان ساوه در بورس

درآمد‌های شناسایی‌شده سیمان ساوه در تیرماه

بر پایه این گزارش صورت گرفته، شرکت سیمان ساوه در تیرماه سال جاری با اُفت ۱۰ درصدی درآمد‌ها نسبت به ماه گذشته مواجه بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۱۴ درصد را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه نیز درآمد‌های "ساوه" مبلغی بالغ‌بر ۳.۳۷۵ میلیارد ریال اعلام‌شده که ۲۶ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشته است.



بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان تیرماه کسب کرده از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین عمده‌ترین درآمدی که از محل فروش محصولات به دست آورده از «سیمان خاکستری» با ۵۳۶.۸۶۱ میلیون ریال بوده که نرخ فروش این محصول ۴.۳۲۱.۰۲۲ ریال اعلام‌شده است.


فروش محصولات "ساوه" در تیرماه سال جاری

کلوخه شدن درآمد‌های سیمان ساوه در بورس

بر اساس این گزارش سیمان ساوه میزان فروش محصولات در تیرماه سال جاری را به میزان ۱۴۲.۵۰۳ تن گزارش کرده بیشترین میزان فروش را در بازار داخلی با ۱۳۸.۰۳۳ تن مشاهده کرده‌ایم، همچنین بیشترین میزان فروش را در بخش «سیمان خاکستری داخلی» با ۱۲۴.۲۴۴ تن شاهد بوده‌ایم و فروش محصولات سیمان ساوه در تیرماه سال ۱۴۰۰ نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد کاهش فروش را به دنبال داشته است.

از ابتدای سال مالی تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ مجموع میزان فروش محصولات سیمان ساوه برابر با ۷۷۸.۷۷۳ تن بوده و محصول «سیمان خاکستری» نیز با ۵۱۲.۸۵۴ تن بیشترین سهم از فروش را به خود اختصاص داده است.

کلوخه شدن درآمد‌های سیمان ساوه در بورس

لازم به ذکر است که نمودار بالا حاکی از عملکرد این شرکت سیمان در بورس‌کالا طی مدت زمان معاملات بازار نقره‌ای در تیرماه است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده