تاریخ: ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۵۷
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۲۰۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چه نماد‌هایی به خاطر مجمع امروز متوقف می‌شوند؟

‌می‌متالز - آخرین مهلت داد و ستد سهام سه شرکت بورسی امروز (سه شنبه پنجم مردادماه) قبل از افزایش سرمایه و مجمع سالانه بوده و نماد سه شرکت هم بسته و اطلاعیه ایی مهم برای سهم تازه وارد سپید ماکیان صادر شد.

به گزارش می‌متالز، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام، تعلیق نماد شرکت فرابورسی پتروشیمی اصفهان که از ۲۱ تیر شروع شده بود به دلیل عدم رفع ابهام تمدید شد و به ۱۷ مرداد کشیده شد. همچنین نماد بانک آینده به استناد دستورالعمل نحوه انجام داد و ستد تا ۱۷ مرداد تعلیق شد.

همچنین درحالی نماد مپنا برای یک روز، قند شیرین خراسان برای دو روز کاری و بیمه کوثر تا ساعت ۱۰ امروز بسته شد که در پایان معاملات امروز نماد سه شرکت همکاران سیستم، سرمایه گذاری پتروشیمی و سرمایه گذاری آذربایجان به دلیل افزایش سرمایه و برگزاری مجمع سالانه بسته می‌شود.

براساس این گزارش، بورس تهران در اطلاعیه ایی مهم اعلام کرد حداکثر حجم سفارش خرید وارد شده به سامانه معاملات برای شرکت تازه وارد سپید ماکیان ۱۰۰ هزار سهم است و در صورت عدم رعایت این موضوع، کلیه سفارشات واردده حذف و یا در صورت انجام معامله، معاملات انجام شده تایید نخواهد شد.

علاوه بر این، بازارگردانی شرکت سیمان آرتا اردبیل تا ۲۹ مرداد تمدید شد.

منبع: بورس امروز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده