تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۵۲
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۲۲۰۹۹۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

لزوم فراهم کردن زمینه لازم برای بازگشت کارخانه سیمان مارگون به چرخه تولید توسط اداره صمت کهگیلویه و بویراحمد

‌می‌متالز - بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باید زمینه‌ای را فراهم کند تا کارخانه سیمان مارگون بتواند به چرخه تولید بازگردد.

به گزارش می‌متالز، پیرو دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر بررسی عملکرد دستگاه‌های متولی ذی‌ربط در کنترل بازار و رسیدگی به گرانی‌های افسارگسیخته، بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد در نشستی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران ذی‌ربط وضعیت کنونی بازار یاسوج را بررسی و تصمیمانی در این زمینه اتخاذ کرد.

ابوالفتح ابوالهادی، بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست مصوب شد که تعداد بازرسی‌های تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اصناف از بازار با سرعت، دقت و جدیت بیشتری انجام پذیرد.

وی با گلایه از کمبود سیمان و افزایش قیمت ناگهانی آن ابراز نگرانی کرد و افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد باید زمینه‌ای را فراهم کند تا کارخانه سیمان مارگون بتواند به چرخه تولید بازگردد.


بازرس‌کل استان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: همچنین در زمینه بازار میوه و تره‌بار مشکلاتی وجود دارد که متولیان امر باید جهت جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت میوه در این استان چاره‌اندیشی کرده و با هماهنگی و هم‌فکری جهت ایجاد بازار میوه و تره‌باردر استان کهگیلویه و بویراحمد اقدامات لازم را انجام دهند.

بازرس‌کل استان کهگیلویه و بویراحمد همراه مدیر‌کل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت، معاون نظارت و بازرسی اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت سرزده از بازار شهر یاسوج بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده