تاریخ: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۷
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۲۲۱۰۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت محصولات فولادی امروز ۱۰ مرداد ماه+ جدول

‌می‌متالز - قیمت محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های رنگی، گالوانیزه، سیاه، آجدار، روغنی، همچنین محصولات نوردی مانند میلگرد و تیرآهن، برای امروز ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، محدوده قیمت محصولات فولادی تولید شده توسط شرکت‌های فولادی بزرگ کشور در تاریخ ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ و در بازار به شرح ذیل است:

قیمت محصولات فولادی امروز ۱۰ مرداد ماه+ جدول

با نگاهی بر قیمت محصولات فولادی در ۱۰ مرداد ماه ۱۴۰۰، مشاهده می‌کنیم که مجددا سیر صعودی قیمت برای اکثر محصولات فولادی آغاز شده است؛ دلایل متعددی برای این افزایش قیمت وجود دارد، مورد اول کم شدن میزان برق مصرفی فولادسازان و دیگری شاید پیشنهاد جدید وزیر صمت به دولت برای افزایش میزان عوارض صادراتی محصولات معدنی و البته فولادی باشد. اقدامی که می‌تواند منجر به نگرانی مصرف کنندگان محصولات معدنی شود و در مقابل صادرکنندگان نیز برای ادامه فعالیت‌های خود دچار تردید شوند. در این شرایط است که تعادل بازار نیز برهم خواهد خورد. در واقع این موضوع که مدتی است بر بازار محصولات فولادی سایه انداخته، بر بازار دیگر محصولات معدنی نیز تحمیل خواهد شد. البته باید منتظر ماند و دید که دولت چه تصمیمی درباره این پیشنهاد وزیر صمت خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده