تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۹
بازدید: ۷۹۰
کد خبر: ۲۲۱۳۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

قیمت محصولات فولادی امروز ۱۱ مرداد ماه + جدول

‌می‌متالز - قیمت محصولات فولادی شامل انواع ورق‌های رنگی، گالوانیزه، سیاه، آجدار، روغنی، همچنین محصولات نوردی مانند میلگرد و تیرآهن، برای امروز ۱۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، محدوده قیمت محصولات فولادی تولید شده توسط شرکت‌های فولادی بزرگ کشور در تاریخ ۱۱ مردادماه ۱۴۰۰ و در بازار به شرح ذیل است:

قیمت محصولات فولادی امروز ۱۱ مرداد ماه + جدول

قیمت محصولات فولادی که ایراسین آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد، امروز یعنی ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ نیز مثل روز‌های گذشته با روند روبه رشد قیمتی همراه شده و به ندرت شاهد کاهش قیمت این دست از محصولات بودیم. از نگاه کارشناسان این صنعت، افزایش قیمت انواع ورق، همچنین محصولات نوردی مانند میلگرد و تیرآهن در روز‌هایی که اتفاقات بسیاری بر روند تولید اثرگذار بوده، آنچنان خوشایند نیست، چرا که با افزایش میزان هزینه تولید و در مقابل ایجاد محدودیت‌های متعدد از سوی وزارت نیرو و صمت در جهت کم شدن مصرف برق واحد‌های فولادی منجر به برهم خوردن تعادل بازار خواهد شد و در نهایت این مصرف کننده نهایی است که باید کالای مورد نظر خود را با بالاترین قیمت خریداری کند. کما اینکه کاهش میزان تولید و عقب ماندن از برنامه ریزی سالانه این شرکت‌ها از دیگر عواقب محدودیت‌های اعمال شده خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده