تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۳۰
بازدید: ۳۱۱
کد خبر: ۲۲۱۵۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش نرخ فروش محصولات در خموتور

‌می‌متالز - شرکت موتورسازان تراکتور سازی ایران، با تصویب هیات‌مدیره نرخ فروش محصولات خود را به گروه صنایع تراکتورسازی، به طور متوسط ۳۲ درصد بالا برد.

به گزارش می‌متالز، موضوع افزایش قیمت محصولات این شرکت با نماد خموتور، در نامه زیر اطلاع‌رسانی شده است (بتاسهم):

افزایش نرخ فروش محصولات در خموتور

شرکت موتورسازان، به عنوان یکی از پروژه‌های طرح مجتمع تراکتورسازی ایران به منظور تامین موتور‌های موردنیاز شرکت تراکتورسازی ایران احداث شد و پس از آن در راستای سیاست کوچک‌سازی صنایع، از شرکت مادر تفکیک و در سال ۱۳۷۱ پروانه بهره‌برداری مستقل تحت عنوان «شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران» را دریافت کرد.

درسال ۱۳۸۶ براساس سیاست‌های اقتصادی کشور براساس اصل ۴۴ قانون اساسی این شرکت در سازمان بورس اوراق بهادر تهران به عنوان شرکت سهامی عام پذیرفته شد.

هم اکنون بیش از ۵۲ درصد سهام آن متعلق به شرکت تراکتورسازی ایران و ۳۴ درصد متعلق به آستان قدس رضوی و مابقی متعلق به کارکنان و سهامداران جزء است.

شرکت موتورسازان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتور‌های دیزلی کشور با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات لازم در ساخت انواع موتور‌های سه، چهار و شش سیلندر با کاربرد‌های مختلف کشاورزی، خودرویی، صنعتی، ماشین‌آلات راه‌سازی و …فعالیت می‌کند.

عرضه انواع محصولات با کاربرد‌های متنوع کشاورزی، پمپ، ژنراتور و قطعات وابسته برای بازار‌های داخلی و خارجی در کارنامه شرکت موتورسازان تراکتورسازی ایران قرار دارد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده