تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۲۱۶۳۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
خدشه‌ای بزرگ به روند درآمد صعودی این سیمان‌فروش؛

سیمان خوزستان ۲۵ تریلی سیمان عازم بورس کالا کرد

‌می‌متالز - سیمان خوزستان با دو محصول «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۵» در این هفته به معاملات تالار نقره‌ای آمد و معاملات خود را به‌صورت مچینگ انجام داد تا ۴۵۰ تن سیمان یعنی به‌اندازه بارگیری نهایتاً ۲۵ تریلی سیمان را عازم بورس کالا کرده باشد.

به گزارش می‌متالز، درآمد‌های شرکت سیمان خوزستان در هفته منتهی به ۱۴ مردادماه مانند درآمد‌های یخ‌فروش در ظهر تابستان بود، زیرا تمام درآمد‌هایی که در هفته گذشته با حجم بالا از این شرکت برجای‌مانده بود، در این هفته اصلاً خبری نبود و آن یخ، دیگر آب شد.

درآمد سیمان خوزستان در هفته جاری به ۱۸۹ میلیون تمان رسید تا شاید سهامداران کماکان در رویای هفته گذشته و افسوس این هفته، به استقبال معاملات این سهم در بورس تهران بروند.

سیمان خوزستان ۲۵ تریلی سیمان عازم بورس کالا کرد

سیمان خوزستان با دو محصول «سیمان تیپ ۲» و «سیمان تیپ ۵» در این هفته به معاملات تالار نقره‌ای آمد و معاملات خود را به‌صورت مچینگ انجام داد تا ۴۵۰ تن سیمان یعنی به‌اندازه بارگیری نهایتاً ۲۵ تریلی سیمان را عازم بورس کالا کرده باشد.

ارزش نقدی معاملات این هفته سیمان خوزستان به ۱۸۹ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید و باید دید اگر ارقام درآمدزایی این شرکت بدین شکل پیش رود، آیا شرکت توانایی پرداخت حقوق به کارکنان خود را خواهد داشت یا خیر!

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده