تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۴۲
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۲۲۱۹۱۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مبادله تفاهم نامه ۵۰۰ میلیارد تومانی با بزرگترین تولید کننده کنسانتره سرب و روی کشور در خراسان جنوبی

‌می‌متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران، با بزرگترین تولید کننده سرب و روی کشور، تفاهم نامه‌ای به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان مبادله شد.

به گزارش می‌متالز، عباس جرجانی افزود:در این جلسه تفاهم نامه‌ای به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان با شرکت کیمیای زنجان گستران و در راستای سرمایه گذاری و بهره‌برداری از معادن و صنایع معدنی استان مبادله شد.
جرجانی با بیان اینکه این شرکت از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه گذاری زرین می‌باشد که در شهرستان‌های قاینات، طبس، بشرویه و نهبندان فعالیت خواهد کردبیان کرد:این شرکت به عنوان بزرگترین تولید کننده کنسانتره سرب و روی کشور، در استان‌های زنجان، قزوین، یزد، مرکزی، کرمان و ... فعالیت می‌کند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ایجاد ارزش افزوده و تبدیل کردن خاک به محصولی که ارزش صادراتی دارد، از مهمترین اهداف این هلدینگ اقتصادی است.
جرجانی با علام این مطلب که در راستای این تفاهم نامه، طرح سرمایه گذاری و بهره برداری در معادن و صنایع معدنی در سطح استان عملیاتی می‌شود افزود:مدت اجرای این طرح ۳۶ ماه است و درقالب این تفاهم نامه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی شرکت کیمیای زنجان گستران از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ زرین، زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزار و ۲۰۰ نفر نیز به شکل غیر مستقیم فراهم می‌شود.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده