تاریخ: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۵۲
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۲۲۱۹۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت‌کوین به ۶۴ هزار دلار می‌رسد؟ / دوج‌کوین دوباره پرواز کرد!

‌می‌متالز - در ۲۴ ساعت گذشته بیت‌کوین حدود ۳ درصد رشد کرده و حالا در محدوده ۴۴ هزار دلار معامله می‌شود. بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

به گزارش می‌متالز، روند صعودی بیت‌کوین شروع شده و صعود رمزارز‌ها با افزایش ورود پول به بازار و همراه شده است و حالا سوال اینجاست که آیا بیت‌کوین به سقف قبلی خود می‌رسد؟

مریم محبی، کارشناس بازار‌های مالی در رابطه با مقاومت‌های پیش‌روی بیت‌کوین گفت: به نظرم محدوده مقاومت ۴۷ هزار دلار برای بیت‌کوین بسیار مهم است و محدوده بعدی مقاومت ۵۰ هزار دلار است که اعداد رند یک نوع مقاومت روانی هم محسوب می‌شوند. محدوده ۴۷ هزار دلار از ۵۰ هزار دلار مهم‌تر است و فکر نمی‌کنم این محدوده‌ها به راحتی شکسته شوند.

این کارشناس در ادامه گفت: اگر بیت‌کوین بتواند این محدوده‌های مقاومت را پشت سر بگذارد احتمال رشد تا سقف تاریخی این ارز وجود دارد، اما هر زمان که روند صعودی بیت‌کوین شروع می‌شود مخالفت دولت‌ها دوباره اوج می‌گیرد.

این کارشناس در رابطه با طرح مالیات ۲۸ هزار میلیاردی کنگره آمریکا برای فعالان بازار رمزارز‌ها گفت: این طرح را از دو جهت می‌توان بررسی کرد. با دریافت این مالیات درآمد شرکت‌ها و فعالان این بازار کاهش پیدا می‌کند، اما لایه پنهان طرح یک سیگنال مثبت برای بازار دارد، چون آمریکا تجارت بیت‌کوین و رمزارز‌ها را به عنوان یک تجارت رسمی شناسایی کرده و می‌خواهد برای این حوزه سازوکار و چارچوب ایجاد کند.

بازار از دیروز تا امروز

بازار نسبت به دیروز بیش از ۴ درصد رشد کرده و خبر مهم امروز بازار این است که دامیننس اتریوم بعد از مدت‌ها به ۲۰ درصد رسیده است. همینطور که پیش‌بینی می‌شد اتریوم ۳ هزار دلار را پشت سر گذاشت و در حال صعود است.

اکثر آلت‌کوین روندی صعودی دارند، اما برای ادامه روند صعودی باید امیدوار باشیم بیت‌کوین محدوده مقاومت ۴۷ هزار دلار را پشت سر بگذارد.

در ۲۴ ساعت گذشته دوج‌کوین بیش از ۲۵ درصد رشد کرده و در محدوده ۲۶ سنت معامله می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده