تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۳۹۹
کد خبر: ۲۲۲۱۵۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

اعتماد فولاد خوزستان سرمایه عظیم خوارزمی

‌می‌متالز - مجتمع عظیم فولاد خوزستان به عنوان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های صنعت فولاد کشور، به دلیل به کارگیری واحد سولفورزدایی در کلیه مدول‌های احیاء مستقیم خود، بیشترین تقاضای جاذب‌های سولفورزدایی را در کشور دارد. شرکت گسترش فناوری خوارزمی با انجام بهینه سازی مستمر بر روی جاذب‌های سولفورزدایی و نیز افزایش ظرفیت تولید سالیانه خود، افتخار دارد که توانسته است در طی سالیان گذشته هم از دیدگاه کیفیت جاذب‌های سولفورزدایی، هم زمان تحویل دهی کالا و هم خدمات پیش و پس از فروش، اعتماد و رضایت این مجتمع عظیم صنعتی را جلب نماید.

به گزارش می‌متالز، از همین رو گسترش فناوری خوارزمی در سال ۱۴۰۰ و همزمان با کسب رکورد بارگذاری بیش از ۷۰ درصد مخازن سولفورزدایی صنعتی فولاد با جاذب‌های تولیدی خود، موفق به اخذ بیشترین سهم از تقاضای مجتمع فولاد خوزستان شد تا رکوردی دیگر در حجم قرارداد تولید و تحویل دهی جاذب‌های سولفورزدایی با این مجتمع صنعتی را به ثبت رساند.

شایان ذکر است که خوارزمی، علاوه بر تولید جاذب‌های سولفورزدایی مورد نیاز مجتمع فولاد خوزستان، با استقرار تیم متخصص هندلیگ کاتالیست در این مجتمع، بیش از دو سال است که افتخار ارائه خدمات تخلیه و بارگذاری مخازن سولفورزدایی این شرکت را نیز بر عهده داشته و همواره تلاش نموده تا رضایت حداکثری این قطب فولاد کشور را کسب نماید.

منبع: گسترش فناوری خوارزمی

عناوین برگزیده