تاریخ: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۳۲۸
کد خبر: ۲۲۲۲۴۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فرماندار هشترود خبر داد

فعالیت ۲۴ واحد معدنی در هشترود

‌می‌متالز - فرماندار هشترود گفت: از ۶۲ واحد معدنی در این شهرستان فقط ۲۴ واحد فعال بوده و چندین معدن دیگر نیز در آستانه فعال شدن است.

به گزارش می‌متالز، امین امینیان روز دوشنبه ۱۸ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، با اشاره به حوزه معادن، اضافه کرد: همه مخاطرات معادن فقط به خاطر ایجاد کارخانجات فرآوری و ایجاد اشتغال و در آمد پایدار، تحمل می‌شود و باید کارخانجات فرآوری معادن در سطح شهرستان ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهرستان هشترود با دارا بودن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب مانند آب، برق، گاز و نزدیکی به آزاد راه و خط آهن، آماده جذب سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف است.

وی گفت: از دیگر ظرفیت‌های این شهرستان می‌توان به توسعه بخش گردشگری اشاره کرد چرا که توسعه و درآمد از این حوزه پایدار است.

امینیان خاطرنشان کرد: قلعه ضحاک هشترود به یک سایت گردشگری تبدیل خواهد شد و مقدمات این مهم و ثبت جهانی این سایت انجام شده است.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان آمران معروف و ناهیان از منکر یاد کرد و گفت: هر روز سال، روز خبرنگار است چرا که اصحاب رسانه به صورت شبانه روزی در امر اطلاع رسانی فعالیت می‌کنند و درد جامعه را به بالا دستی‌ها انتقال می‌دهند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به سوی یک جامعه تکامل یافته حرکت کنیم باید از ظرفیت خبر و خبرنگار در تمامی حوزه‌ها استفاده کنیم.

فرماندار هشترود افزود: خبرنگاری بهترین راه خدمت به مردم است، زیرا آن‌ها می‌توانند به راحتی مرزبانان آزادی و عدالت باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل کمبود آرد و نان اشاره کرد و یادآور شد: ما علاوه بر سرانه، مقدار ۱۲۵ تن آرد اضافه در ماه به هشترود گرفته‌ایم، اما متاسفانه نانوایی‌ها به علت عدم نظارت کافی از طرف اداره متولی، اقدامات خودسرانه انجام می‌دهند.

منبع: ایسنا

عناوین برگزیده