تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۳۶۹
کد خبر: ۲۲۲۴۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بازار خودرو در شوک افزایش قیمت ها/ پراید به ۱۴۶ میلیون تومان رسید

‌می‌متالز - مشاهدات بازار نشان می‌دهد خریداری برای خودرو وجود ندارد، اما روند قیمت خودرو در بازار صعودی است در کنار این موضوع بلاتکلیفی بازار عاملی شده تا چشم‌انداز مثبتی برای کاهش قیمت خودرو‌ها در آینده نزدیک وجود نداشته باشد.

به گزارش می‌متالز، همزمان با روند صعودی قیمت دلار در بازار و کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان قیمت انواع خودرو‌های داخلی هر روز رکود‌های جدیدی را ثبت می‌کند و هر کس به صورت سلیقه‌ای و برای کسب سود بیشتر قیمت‌های کاذبی را برای خودرو‌های خود عنوان می‌کند به نحوی که برای پراید ۱۱۱ قیمت‌های ۱۴۴ تا ۱۴۶ میلیون تومان اعلام می‌شود.

البته به اعتقاد فعالان بازار با وجود رقم‌های غیر منطقی معامله‌ای انجام نمی‌شود و فقط این قیمت‌ها برای رشد کاذب قیمت‌ها مطرح می‌شود.

مشاهدات بازار نشان می‌دهد خریداری برای خودرو وجود ندارد، اما روند قیمت خودرو در بازار صعودی است در کنار این موضوع بلاتکلیفی بازار عاملی شده تا چشم‌انداز مثبتی برای کاهش قیمت خودرو‌ها در آینده نزدیک وجود نداشته باشد.
بازار خودرو در شوک افزایش قیمت ها/ پراید به ۱۴۶ میلیون تومان رسید
در حال حاضر تیبا ۲ به ۱۵۰ میلیون، تیبا ۲ پلاس به ۱۵۹ میلیون، ساینا دنده‌ای به ۱۵۰ میلیون، کوئیک دنده‌ای به ۱۶۵ میلیون و کوئیک اتوماتیک‌پلاس اتوماتیک به ۲۲۶ میلیون قیمت گذاری شده است.

همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۳۵ میلیون تومان، سمند LX با قیمت ۲۳۲ میلیون تومان، سمند EF۷ با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان، دنا ۲۹۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ GLX با قیمت ۲۲۳ میلیون، پژو پارس LX به ۲۸۹ میلیون، پژو پارس اتوماتیک به ۳۷۲ میلیون، پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۳۳۰ میلیون، پژو ۲۰۷ اتوماتیک به ۴۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۲۷۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار ۲۸۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده