تاریخ: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۳۹۶
کد خبر: ۲۲۲۷۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یک شرکت پخش دارو به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

‌می‌متالز - شرکت پخش رازی با نماد معاملاتی "درازی" در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش می‌متالز، شرکت پخش رازی (سهامی عام) پس از احراز شرایط پذیرش به عنوان دویست و پنجاه و هشتیمن نماد معاملاتی (هفتاد و نهمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد.

این شرکت که در سوم شهریور پارسال پذیرش و با شماره ۴۳۹۹ نزد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده، با نماد معاملاتی "درازی" در گروه مواد و محصولات داروی و زیرگروه تولید سایر محصولات دارویی بر روی تابلوی بازار اول فرابورس درج شده است.

شایان ذکر است شرکت پخش رازی (سهامی خاص) در ۱۶ تیرماه ۱۳۶۳ تاسیس و در تاریخ ۳۰ مردادماه ۱۳۶۳ تحت شماره ۵۳۲۸۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و از مهرماه ۱۳۶۳ عملاً= فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نموده است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران بوده و عملیات تخصصی توزیع دارو از طریق دو مرکز توزیع در تهران و ۱۸ مرکز توزیع در سایر استان‌ها انجام می‌گیرد.

این شرکت با بهره مندی از گنجینه بیش از ۱۰۰۰ نفر سرمایه انسانی، یک انبار مرکزی، ۲۰ مرکز توزیع مجهز و برخورداری از ناوگان عظیم حمل و نقل با امکان حمل و توزیع دارو‌های حساس به دما و تخصصی و قریب به ۱۰۰.۰۰۰ متر مربع فضای سردخانه و انبار‌های سرپوشیده و سیستم‌های نوین و جامع نرم افزاری و زیرساخت‌های سخت افزاری در سطح کشور فعالیت می‌نماید.

در حال حاضر این شرکت موفق به کسب رتبه ۵۳ را از منظر فروش در بین کل شرکت‌های ایرانی شده است و با استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت و بنگاهداری حرفه ای؛ کارآمدی و اثربخشی فعالیت‌های خود را به صورت مستمر بهبود می‌بخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده