تاریخ: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۲۲۸۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
در بازدید مسوولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ورزشگاه نقش جهان مطرح شد؛

روند مطلوب نگهداری و آماده سازی ورزشگاه نقش جهان توسط شرکت فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مسوولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از ورزشگاه نقش جهان بازدید به عمل آوردند و از روند نگهداری و آماده سازی ورزشگاه نقش جهان توسط شرکت فولاد مبارکه ابراز رضایت کردند.

به گزارش می‌متالز، احسان شاه علی معاون توسعه منابع و پشتیبانی نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه مسوولین حراست، حقوقی و بازرسی این اداره کل با حضور در مجموعه بزرگ ورزشی نقش جهان از ورزشگاه، سالن ۶ هزارنفری ۲۵ آبان و دیگر اماکن ورزشی بازدید به عمل آوردند.

احسان شاه علی معاون توسعه منابع و پشتیبانی نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه ورزشگاه نقش جهان در قالب ماده ۲۷ به شرکت فولاد مبارکه واگذار گردید و اقدامات، عملیات اجرایی، عمرانی و فعالیت‌هایی که توسط این شرکت انجام شده، امروز بازدیدی از کل مجموعه داشتیم تا روند و فعالیت این مجموعه را نظارت کنیم.

وی ادامه داد: مسوولین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سالیانه از اماکن واگذار شده به بخش خصوصی به ویژه اماکن بزرگ همچون نقش جهان بازدید می‌کنند، طی بازدیدی که امروز داشتیم خوشبختانه الحق و الانصاف ما رضایت کلی از نحوه فعالیت و اجرای شرکت فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای نگهداری، آماده سازی و استفاده بهینه از این مجموعه را داریم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده