تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۱
بازدید: ۳۷۴
کد خبر: ۲۲۳۰۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش سرمایه چند نماد بورسی / کدام نماد افزایش سرمایه ۱۱۰۰ درصدی داد؟

‌می‌متالز - در ۲۴ ساعت گذشته و در حالی که بازار سهام تعطیل است، برخی نماد‌های بورسی آگهی‌های افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کردند.

به گزارش می‌متالز، در حالی که بازار سهام از دیروز تا شنبه هفته آینده تعطیل است، شرکت‌های بورسی اطلاعیه‌های مربوط به مجامع و همچنین افزایش سرمایه را در وبسایت کدال منتشر می‌کنند.

بر این اساس شرکت کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان که با نماد قثابت در بازار سهام فعال است از ثبت افزایش سرمایه ۱۱۶۷ درصدی خود خبر داد. بر اساس این اطلاعیه این افزایش سرمایه که از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها انجام می‌شود، سرمایه قثابت را به ۶۴۶ میلیارد تومان می‌رساند.

شرکت نفت سپاهان هم بالاخره آگهی ثبت افزایش سرمایه خود را در کدال منتشر کرد. شسپا قرار است از مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها ۴هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه خود را افزایش دهد. این افزایش سرمایه ۴۸۹ درصدی سرمایه شسپا را به پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رساند.

دیگر نمادی که از تصمیم مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام برای افزایش سرمایه خبر داده، بیمه تعاون است. در مجمع وتعاون با افزایش سرمایه ۲۳۳ درصدی این شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی شرکت موافقت شد. با این حساب، سرمایه وتعاون بعد از افزایش سرمایه به ۵۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

روز گذشته فملی هم از افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود خبر داده بود. شرکت ملی صنایع مس ایران با این افزایش سرمایه ۴۰ هزار میلیارد تومانی خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده