تاریخ: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۱
بازدید: ۶۶۰
کد خبر: ۲۲۳۲۸۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

با ۲۰۰ میلیون تومان خودروی دنده اتوماتیک بخرید

‌می‌متالز - تحریم تولید بسیاری از خودرو‌های دنده اتوماتیک را در بازار ایران متوقف کرد و همین مساله قیمت آن‌ها را نسبت به خودرو‌های دنده دستی با درصد بالاتری افزایش داد. در حال حاضر ارزان‌ترین خودرو‌های دنده اتوماتیک بازار ایران حدود ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش می‌متالز، ارزان‌ترین خودرو‌های دنده اتوماتیک در بازار ایران در حال حاضر در بازه قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قرار دارد.

خودرو‌های کوییک اتومات مدل ۹۷ و کم کارکرد در حال حاضر با قیمت ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند و خودرو‌های چینی دنده اتوماتیک هم در بین ارزان‌قیمت‌ترین خودرو‌های دنده اتومات بازار دیده می‌شوند.

خودروی لیفان X۵۰ اتومات مدل ۹۴ و ۹۵ هم در همین بازه قیمت یعنی ۲۲۰ تا ۲۴۰ میلیون تومان وجود دارد.

به عنوان مثال MVM ۵۵۰ مدل ۹۵ با قیمت ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند و پژو پارس اتوماتیک TU۵ مدل ۹۷ هم با قیمت ۲۴۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو‌های اتومات جک اتومات ۱۸۰۰ cc مدل ۹۴ با نرخ ۳۰۰ تا ۳۱۰ میلیون تومان و خودرو‌های رنو ساندرو اتومات مدل ۹۵ بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

در این بازه قیمت یعنی ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان رنو مگان ۲۰۰۰ cc مدل ۸۹ و ۹۰ هم در بازار ایران عرضه می‌شود. همچنین برلیانس اتومات ۱۶۵۰ مدل ۹۷ هم با نرخ ۳۵۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند.

البته باید تاکید کرد که در حال حاضر به دلیل تحریم تولید بسیاری از خودرو‌های دنده اتوماتیک در ایران متوقف شده است و به همین دلیل قیمت این نوع خودرو‌ها در بازار خودرو افزایش داشته است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده