تاریخ: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۲۳۳۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیت کوین دوباره به مرز ۴۹ هزار دلار رسید

‌می‌متالز - در معاملات امروز قیمت بیت کوین حدود ۳.۵ درصد رشد کرد و به مرز ۴۹ هزار دلار رسید.

به گزارش می‌متالز، در معاملات امروز بازار جهانی ارز‌های مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع ۳.۵ درصد رشد کرد و به ۴۸ هزار و ۷۳۳ دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم ۲.۵ درصد بالاتر بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۹۱۵ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۸ هزار بیت کوین به ارزش ۳۶ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد بیت کوین‌های جهان هم حالا به ۱۸ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۴۳۱ عدد رسیده است.

رشد اتریوم نصف بیت کوین بود و ۱.۷ درصد بالا رفت و به ۳۲۷۶ دلار رسید. کاردانو هم رشدی برابر اتریوم را به ثبت رساند و ۲.۴۹ دلار خرید و فروش می‌شود. شگفتی‌ساز معاملات امروز در میان ارز‌های مجازی مطرح باینانس کوین بود که ۶ درصد رشد کرد و ۴۵۵ دلار دست به دست می‌شود. ریپل نیز ۴.۵ درصد رشد را به ثبت رساند و روی ۱.۲۶ دلار در حال معامله است.

دوج کوین هم یک رشد دو درصدی ثبت کرد و توانست به ۳۲ سنت برسد. پولکادات هم که هشتمین ارز بازار از نظر کل ارزش سرمایه به شمار می‌رود ۸.۲ درصد بالا رفت و الان ۲۸.۹۲ دلار ارزش دارد.

به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش جهانی بازار ارز‌های مجازی ۳ درصد رشد کرد و به ۲۰۹۱ میلیارد دلار رسید. این بازار ۱۱۰ میلیارد دلار هم حجم خورده و تعداد ارز‌های مجازی جهان به ۱۱ هزار و ۳۴۵ نوع رسیده است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده